Az önce asansöre 2 tane yaşlı amca bindi yemeğimi yiyebiliyorum lavaboya gidebiliyorum daha ne isteyim dedi... Yaşlılığınızda ne olsun istersiniz veya istemezsiniz?

Az önce asansöre 2 tane yaşlı amca bindi yemeğimi yiyebiliyorum lavaboya gidebiliyorum daha ne isteyim dedi... Yaşlılığınızda ne olsun istersiniz veya istemezsiniz?

Sağlıklı olayım zamane gençlerinden bile umutlu, enerjik ve maceraperest olup yanlarından koşarak geçeyim "siz dönerken biz yeni gidiyorduk nabeer" diyip bungee jumping gibi değişik sporlar yapim falan bide yaşlandığımı hissetmeden yaşlanayım yani yorulmayayım sadece yüzümde kırışıklıklar falan olsun öyleli
Cevap
4Cevap
Yaşlanacağımı pek sanmam kendimi genç ölürken hayal ettim hep. ama olursa da tabi ki de sağlık sorunları en son isteyeceğim şey olur.
Beni kısıtlayacak bir yaşa gelmeyi asla istemem kimseye muhtaç olmadan elden ayaktan düşmeden al canımı yarabbim🤲🏼
Enerjim, sağlığım, mutluluğum, şıklığım yerinde dursun başka da istediğim yok 😄
Kardeşlerim yaşıyor, yeni yaptırdığım dişlerim benimle ve birazda altının olsun isterim
Aklım yerinde dursun, beden gücüm yerinde olsun, evlatlarıma madden ve manen yüküm olmasın.
Kendime yetecek kadar kuvvetim olsun yemeğimi suyumu alabileyim zihnim yerinde olsun
Hayatımda bana karşı iyi davranan beni seven insanlar istiyorum
Allah elden ayaktan düşürüp kimseye muhtaç etmesin.
fiziksel aktiviteleri yerine getirememek kötü
Yaşlansam bile ilaç takviyesiyle bile olsa seks yapmaya devam etmeliyim. Seks bittiği gün ölmemde sakınca yok. Genç karım beni boynuzlar.
Aman hızlı yaşa genç öl yaşlanıpta ne yapacaz
Direk yaşlanmak istemiyorum desem yeridir..
Olmasını istediğim sağlık istemediğim yalnızlık
2 gün yatak 3. Gün toprak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?