Güncellemeler
+1 yıl
...
hasta olursun sonra uygun bir dille cevap vermek iyidir
Eskiden içime atardım öylece içimde kalırdı da devri değiştireli oluyor biraz, o an cevabını veriyorum artık hak edene hak ettiğini vermeli
en güzeli bu
Gerekli cevabı veririm
teşekkür
Teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
Ben umursamam bile.. sadece eğer sürekli rahatsız ediyorsa bir kere cevabını veririm hak ettiği şekilde sonra da engellerim
yok gerçek hayatta dedim ben
Havlasın dursun onunlamı uğraşıcam. Öyle insanlar zaten hep kendilerini haklı görürler. Uğraşmak vakit kaybıdır.
İçime atıyorum
ne zamana kadar böyle gidecek yeter artık atma içine yazık değil mi sana
Teşekkür ederim 🙏🏼
Kim olduğuna göre değişir
değişmemeli kim olursa olsun gereken cevabı vermelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar