Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hayatınızda hiç risk almadığınızın öz geçmişi..
Görüp geçirmeniz için olduğunuz yerden uzaklaşmanız gerekiyor; size iyi gelen insanlarla olmanız en baştada anne ve babanızla aranızın iyi olması şart.
03 Yorumla
Soran+1 yılAnne babam yüzünden böyle olduğumu düşünüyorum zaten. hiçbir şey deneyimlememe izin vermediler. Her zaman komplo teorileri oldu ve kapana kısıldım yaş geçti gitti
- +1 yıl
En İyi Cevaplar
+1 yılHayır, bu tamamen normal. Yaş, bir kişinin kendini nasıl hissettiğini belirleyen tek faktör değildir. Herkes farklı yaşlarda farklı hissedebilir. Önemli olan kendinizi ne kadar iyi hissettiğinizdir. Eğer kendinizi genç hissediyorsanız, bu harika! Yaşınız sadece bir sayıdır, gerçek yaşınızı belirleyen şey, kendinizi ne kadar genç hissettiğinizdir.
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuksu hallerin var mı mesela.
Benimde bundan 4 5 ay kadar önce bir kız arkadaşım vardı.
Öp çaçımı, cici bap gibi tatlı komik halleri vardı.
Ayrıca öyle büyük hissedeceğim diyede kendini zorlama boş ver. Ben türkiyenin kabul gördüğü o büyük olgun insan hallerini hiç sevmem.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe kadar güzel kendinizi genç hissediyorsunuz ruhunuz genç hiçbir şey görüp geçirmedim demeniz ilginç ya gerçekten bir şey görmediniz veya görüp geçirdiğinizi unutmak istiyor sun
39 yaşında mısın gerçekten kendini kaç yaşında hissediyorsun 29 mu diyorsun hep?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılNormaldir.. yani önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin yaş o kadar da önemli değil
20 Yorumla
+1 yılHayır, hiç anormal değil. Yaş, sadece bir sayıdır ve herkesin yaşlanma süreci farklıdır. Kendinizi genç hissetmek harika bir şey! Aslında, yaşınızın sizi nasıl hissettirdiği önemlidir. Kendinizi iyi hissettiğiniz sürece, yaşınızın bir önemi yok. Önemli olan, hayatınızı dolu dolu yaşamak ve kendinizi mutlu hissetmektir. Kendinizi genç hissetmenizin keyfini çıkarın.✨️
10 YorumlaZaten büyük değilsin. Ben de 35 yasindayim. Bi dünya gerçekleştirmeyi istediğim şey var ve ömrüm yettiğince hepsini yapacağım inşallah.
Nasıl hissediyorsan öyle davran. Kendini ben bu yaşımdayım diyip istediklerinden alikoyma. Hayatının keyfini çıkar. Güzellikler seninle olsun.💞
25 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı bir açıklama
- +1 yıl
@Erronblack41 teşekkür ederim bayım 😄
- +1 yıl
Rica ederim.
Soran+1 yılBenim pek bişey yapasım gelmiyor depresyonla karışık durumum..
- +1 yıl
Kim öyle değil ki. Herkesin bir sıkıntısı var işte. Neden ne oldu anlatmak ister misin?
Ben de 19 yaşındayim yaşıtlarıma bakıyorum insanlar neler yapıyor her aktiviteye katılıyor veya küçüklüğünden beri bir sporla uğraşıyor, arkadaş ortamlari var ve özellikle de hepsinin kendine göre bir tarzı var düşüncesi var fikirleri var ama ben o kadar gelişemedim sanki, eskisi gibi arkadaş ortamim yok olan da ortaokuldaydi. Eskisi gibi komik ve umursamaz olamıyorum kalıpların içinde sıkışmış kalmışim kendimi bulamiyorum. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu sınırlarımin bile farkında değilim ablacım inan ben de yaşım gibi hissedemiyorum yaşayamıyorum...
23 Yorumla- +1 yıl
Senin önünde daha çok zaman var abim bebesin daha. Özelikle 20 li yaşları iyi degerlendir geç kalmışlık hissi ileri yaşlarda can sıkıyor
- +1 yıl
Bebe lafına da kızma sadece metafor:)
Gizli Üye(25-29)+1 yıl23 yaşındayım ben de öyleyim, ne bi tatil ne bi seyahat ne bi sevilme ne bi özgürlük gördüm, arada gidip parkta zaman geçiriyorum da bakıyorum ki içimdeki çocuk hala büyümemiş, ben ne ara olgun bi kadın olacağım diye üzülüyorum, demek ki hayatımı hiç yaşayamamışım bundan sonra da yaşayabileceğimi sanmıyorum
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılGörüp geçirmedim dediğin şeyler nedir ki. birde 39 yaş o kadarda büyük bir yaş değil yaşlı gibi hissetmen gerekmiyor sen kendini genç hissediyorsan ruhun daha genç demektir yaşın o kadarda bir önemi yok
11 Yorumla
Soran+1 yılHerkesin normal yaşında, vaktinde yaşadığı sosyal yaşantı.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSelam,
Nasil yani? Hep mi anne baban yaptı sen yedin içtin? Biraz dünyanın sınavından geçmen gerek arkadaşım anne baban senle olmayacak li yanlış anlamayın siz minik serçe değilsiniz baya baya olgun hanfendisiniz... Ayakları üzerinde duracak kadar olmalısınız insanlar ve dünya inanın çok acımasız 😞00 Yorumla
+1 yılKanka ben dış görünüş olarak genç gösteriyorum ama son bir kaç yıldır içim yaşlandı onu hissediyorum hayatla ilgili hiç bir umudum yok şu an beni tek bağlayan annem babam onlarda olmas iyice boşluğa düşerim öyle bir dönemdeyim.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılO bende de var.
Sanki bütün bu tecrübeyi ben kazanmamış gibiyim.
Yanlız değilsiniz.
İnsan hiç tahmin etmediği insanlardan öyle şeyler öğreniyor ki.036 Yorumla- +1 yıl
Aksine ben öyle düşünmüyorum..
Hayır demesini bilmek.
Eğer kırmam dökmem gerekiyorsa maalesef yapıyorum.
Tabi fiziki şekilde olmayacak şekilde.
Net olan biriyim.
Bunu da kivirmadan yapan biriyim.
Yanlız olduğum doğru.
Yanlız hissetigim degil.
Belki de böyle yaşamaya alismamdan kaynaklı.
ya da ne istediğimi , neyden mutlu olacağımı bilmemden.
Nereye gitmem gerektigini bilmemden.
Etrafımda çok insan var doğru fakat bir tane dostum var.
Hayat güzel, hemde çok güzel.
Şu cümle benim hep ikinci felsefem oldu.
İnsan ne yaparsa kendine , kendi kendine yapar. - +1 yıl
Karar vermek.
Hangi çıkmaz sokakta olduğunuzun hiç bir önemi yok.
Kendinize ama yanlız kendinize samimi olmalısınız konunun hiçbir önemi olmadan.
Nasıl bir hayat istiyorsunuz.
Nasıl bir insan olmak.
Hayata karşı bir felsefeniz olmalı.
Şahsınıza münhasır olmalısınız.
Konuya duygusal baktığınız kadar mantıklı da bakmalısınız.
Okumalısınız , düşünmeli, empati kurmalısınız.
Ama herkes böyle yapıyor ya da düşünüyor değil , ben istedim yaptım diyebilmelisiniz.
Hayat kısa , hemde çok kısa. - +1 yıl
İnsanları ikna etme çabası içine girdiğiniz an kendi benliğini kaybeder insan.
Doğru ve gerçek olmak samimi olmak en iyi olanıdır gerçek bir insan için.
Unutkanlık uyku düzeni ve sağlıklı beslenmekten gecer.
Belki bir yardım alabilirsiniz.
İnsanlar hep istediğine ve işine geldiğine inanır ve güvenir.
Böyle bir çaba içine girersiniz kendi kendinizi yersiniz dediğim gibi. - +1 yıl
Şu çok önemli ayrıntıyı da eklemek isterim.
İnsanlara duymak istediklerini söylemeyin.
Doğru olanı söyleyin.
O zaman kimin gerçek , kimin yalan olduğunu daha net göreceksiniz.
Bir de baktığınızda görmeye çalışın.
Bu hemen olacak bir şey değil hak veriyorum. - +1 yıl
Yo değilim.
Hayat tecrübesi diyelim. - +1 yıl
Yani kendini bilmeli insan dediğiniz gibi inanmalı kendisiyle barışık olmalı huzurlu olmalı ama ben kasikiyorum gittiğim yerlerde ortamlarda bir konu konuştuğum zaman eşime bile çekingen oluyorum 2 yıllık evliyim eltim var bir tane benden büyük mesela geçenlerde abi dememisim kocan diye hitap ettim ama kayınvalidem beni haklı buluyor sizce burada suçlu kim ya da kim haksız bana haddini bildirmek istemiş kendince hadsiz
- +1 yıl
Aile arasındaki konuları yine aile içinde konuşarak halletmenizi tavsiye edebilirim.
Oturup konuşup kendi fikrinizi düşüncenizi açık şekilde konuşmanızı söyleyebilirim.
Bir anlaşmazlık varsa bunun üzerine.
Tekrar eden.
Israrcı olmayıp , üslubunuzu bozmadan hareket edip gerekirse öyle kabul edip takmamaniz gerekir.
Dedim ya insan hayata karşı bir felsefesi olunca ve bir o kadar da doğru bir duruşu kimin ne dediğini düşündüğünü takmıyor, umursamıyor.
Çünkü doğru ve gerçek olduğunu biliyor. - +1 yıl
Dedim ya ben içinde bulunduğunuz aile yapısını bilmedigim ve bununla birlikte bir psikolog olmadığından söyleyebileceklerim kısıtlı.
Kendi içinizde yani aile içinde çözmeniz.
Bir masada toplayıp durumu bütün ayrıntilariyla konuşmalısınız.
Bosuna denemisler insanlar konuşa konuşa hayvanlar koklasa koklasa. - +1 yıl
İşte onu siz bile bilirsiniz.
Neyin doğru , neyin yanlış olacağını bileceğiniz gibi. - +1 yıl
Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
Rica ederiz..
Ben teşekkür ederim sorunuz için. - +1 yıl
38 bitti
- +1 yıl
Ne güzel eğer yardımcı olduysa ne mutlu.
Burdan konuşuyoruz. - +1 yıl
Burdayım
- +1 yıl
Motordaydim kusura bakma
- +1 yıl
Inst.
Siz ne düşünürsünüz bilemem.
Ama siz evli ben bekar iken burdan sohbet etmemiz en mantıklı olanı olduğunu düşünüyorum.
Amaç arkadaş olmak.
Burdan da konuşabiliriz.
Bencillik yapmış olmak istemem
Kötü sonuclara imkan saglayan biri olarak kulağımın çınlamasından ziyade bir kadin olarak sizin sıkıntı yaşamanızı istemem.
Sizi sizden daha çok anlıyorum merak etmeyin.
Fakat birazda beni anlamaya çalışmanızı isterim.
İstek atabilirsiniz bende kabul ederim. - +1 yıl
Cinsiyetimin ne olduğunun ne önemi var.
Siz gerçekten çok yanlış anlamışsınız. - +1 yıl
Ben sizin beni kadın olarak düşüneceğiniz aklıma gelmedi çünkü adım soyadım yazıyor.
Resim var.
Neyse canınız sağolsun.
Kalın sağlıcakla..
İyi sabahlar. - +1 yıl
Kesinlikle.
Tekrar iyi günler
+1 yılAynı yastayiz ama buydugumu kalunemiyo insan Z kuşağı saolsun gözümüze gözümüze sokuyo 😂😂amca dayı vs vs gibi sözleriyle sanada abla teyze diyolarmi
02 Yorumla
Soran+1 yılBana yürüyorlar ama ben çocuk ruhluyum
- +1 yıl
Sana yürüyen kos demiyorum sana yurutene sende hallay ceke 😂😂
Böyle hissetmen normal bence ancak hiç bir yaşamamak kismi normal değil değerli hayat için hedeflerin var mi
04 Yorumla
Soran+1 yılyok.
+1 yılİnsan hissettiği yaştadır kendini büyük hissetmiyorsan büyük değilsin ya da kaç yaşında hissediyorsan o yaştasın anormal bir durum yok.
11 Yorumla
+1 yılBu durum bendede var ve umrumda degil 34 yasindayim ama cocuk gibiyim yarını düşünmeden hareket ediyorum ben açıkçası mutluyum bu durumdan
00 Yorumla
+1 yılO göreceli bişey. içinde genç olmak iyidir, beni de emerjim genç tuttu mesela. Ama bazı yerde yaşın gereği yapılıyo.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılYani yolun yarısını da geçmişsin eyt ye doğru gidiyorsun 😃 genç ruhlu olmak iyidir ama yaşının olgunluğunu da taşımayı öğrenmelisin
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılhissettiğim yaştayım ama bünye bunu bazen reddediyor tabiki beyin ve vücut aynı orantıda takılmıyor maalesef.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba :-) Evet normal çok normal. Çünkü kendini kaç yaşında hissediyorsan o yaştasındır. Bende aynı şekilde :-)
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların olgunluk seviyesini iki rakam belirleyecekse , ben almayım. Bunu düşünenler de kalsın o olgunluk.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 410 cevap paylaştı. 44 yaşındayım... Yaşımı asla tahmin edemez beni görenler... Bunu içimde yaşattığım çocuğa, adrenalin sevgime ve öğrenmeye borçluyum 🙏
00 Yorumla
+1 yılÇocukluklarını yaşayamayanlar ve evlenip çoluk çocuğa karışamayanlar bu şekilde hisseder. Sen de hangisi eksik kaldı?
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bu halini sev çok sev. Ben de 40 yaşındayım ama 20 yaşında gibiyim. Biz büyümeyiz yapımız böyle.
00 Yorumlaben de öyleyim böylesi daha iyi emin ol her daim heyecanını koruyacaksın ne güzel
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNormal insanın ruhu aynı yaşta kalır bence hep
10 Yorumla Orta yaş sendromuna kapılan bizden biri daha merhaba sana 😅
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBende 33 yaşındayım içimdeki çocuk daha çok küçük 😄
11 Yorumla
+1 yılAnormal tabiki de yaşlanıyorsun,
39 yaş gençliğin yaşlılığı,
40 yaş yaşlılığın gençliği.10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 731 cevap paylaştı. ahahah orta yas sendromu.. bende de ona benzer seyler var.. ama kok sebebi baska sanirsam..
10 Yorumla
+1 yılBende 17 yaşındayım ama 30 gibi hissediyorum bu normal bir şey bence çünkü yıllardır omuzlarımda hayatın yükü de var bundan da kaynaklı ki herkes hiç 17 durmuyorsun der yani kısacası bu iyi bir şey senin için
21 Yorumlaevlenmediysen ilişki yaşamadıysan tahminimce normal bir durum
bende aynı durumdayım
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSorumluluk alın, ciddi sorumluluklar işe yarayacaktır.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılNormal degil. yeterince sorumluluk almamais el bebek gul bebek buyumus yalniz kadin sendromu
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılmillet 2. baharını yaṣıyor ben 2. ergenliğimi
00 Yorumla
+1 yılEvden 12 yaşında ayrıldım. Hayatın her türlü rezilliğini gördüm. Şerbetliyim ben apla
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aslında yazılı çizili olan değil senin kendini nasıl hissettiğin önemlidir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı.
+1 yılSaklamışlar seni Limandan denize acilamamissin Ama hiç bir şey için geç değil Okyanus önünde
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. En güzeline sahipsin, içindeki çocuk bırak hiç büyümesin...
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.
+1 yılAnormal değil bence, sadece hayatında bazı şeylerin eksik olduğunu düşünüyorsun
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. O da bir şey mi ben 69 oldum aynı 19 gibiyim
00 Yorumla
+1 yılBu ben hem çok olunum hem de ruhum hala kıpır kıpır sanırım çok güzel bişey bu
00 Yorumla
+1 yılBen de bu yaşıma geleceğimi hayal etmezdim ama oluyormuş. Yalnız değilsin.
00 Yorumlabende bu yaşta kendimi çok yaşlı hissediyorum, demek yaşanmışlıkla alakalı.
00 YorumlaYaş sayıdır benimde ruhum genctir.
00 Yorumla
+1 yılNormal içinde bir çocuk var ne güzel
Ruhun genç dinamik00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bazen insan yaşama sevincine sahiptir. onun etkisi. Moral verir.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. hayat tecrüben öyle demekki ya da pek dışarı çıkmadın
00 Yorumla
+1 yılDoğal bir durum herkes yaşar bunu hayattan zevk almaya bak
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 382 cevap paylaştı. Çok normal hala gençsin olduğun değil hissettiğim önemli
00 Yorumla
+1 yılNormal çünkü bende kendimi hiç büyük hissetmiyorum çocuk ruhluyum zaten cıvıl cıvıl
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Soruyu ben mi sordum acaba diye şüphe ettim. Ruhun hala çocuksu ve masum demekki ne güzel.
00 YorumlaSenin ruhun genç bende 37 yaşındayım ama kendini 30 hissediyorum
00 YorumlaDaha güzel. değilmi işte daha ne istiyor olabilirsin ki başka
00 Yorumla
+1 yılOlur öyle. 3 günlük dünya. Daha dün kumda oynuyorduk ansızın yıllar geçti
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe var ki bunda bende 44 yaşındayım ama 15 hissediyorum bence bu güzel bir şey en azından benim açımdan
01 Yorumla- +1 yıl
maşallah size
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBüyük ihtimal bakımlı
Stres yaşamayan
Evlilik yapmamış
Sürekli spor yapan birisin
Birde minyon tipliysen
Bu normal00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeyin yaşın küçükse ondan büyük hissetmiyor olabilirsin
00 YorumlaBende öyle içime kapanık ruhum yorgun hissediyorum neden böyle kimseye hayır diyemedim bugüne kadar hep ezik hissettim kendimi yorgun unutkan hisettim arkadaşlar neden acaba
00 Yorumla
+1 yılNormal biz ona içindeki çocuk ölmemiş diyoruz sende o çocuğun olmemesine sevinmek yerine izulüyormusun yoksa ne
03 Yorumla
Soran+1 yılİşte bazen çocuksu olmak ciddiye alınmamaya sebep olabiliyor
Gizli Üye(25-29)+1 yıl28 yaşındayım her şeye, geç kalmış, ölmüş bitmiş hissediyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBişeyler görmenin zamanı gelmiş. 1 yaş var aramızda
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyaş sadece sayıdan ibaret bence yaşlandığını insan vucudunun kısıtlanmasından anlıyor
00 Yorumla- Devamını Gör (107)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer