İnsan bir zamanlar çektiği acıları nasıl hiç yaşamamış gibi davranabiliyor?

Düşününce hayatımda çok zor dönemler oldu ama hala gereksiz şeylere üzülebiliyorum. İnsan doğası ne tuhaf. Arada bazen kendime hatırlatmaya çalışiyorum. Şu zor dönemleri aştım diye. Bir çok insanın aşina olmadığı bir çaresizlik. Ölümün kurtuluş olarak görülebileceği dönemler. Yinede bazı küçük olaylara bile üzülüyorum. Hani acı bir süre sonra kendi panzehirini oluşturabiliyordu?

İnsan bir zamanlar çektiği acıları nasıl hiç yaşamamış gibi davranabiliyor?
İnsan bir zamanlar çektiği acıları nasıl hiç yaşamamış gibi davranabiliyor?
Cevapla