Kimseye bir şey hissetmemek , hissetsen de korkup kaçmak hastalık mıdır?

Çevremdeki kızların %99.9 a karşı bir şey hissetmiyorum konuşmak istemiyorum. Çok nadir karşılaştığım kişilere karşı erkek gibi hissediyorum. Onlarda beni beğenmiyorlar. Herkes dengine göre ama denklerim bana dişi gibi gelmiyor. Diğer erkelerin çoğu dişi sineğe yürüyor tuhaf olan ben mi onlar mı?
Sende tuhaflık var
Gayet doğal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kimseye bir şey hissetmemek , hissetsen de korkup kaçmak hastalık mıdır?
Cevapla