İnsanların hangi davranışları normalleştirmesine tahammülün kalmadı?

Arkadaşlar herkese aynı olmak, herkese yeşil ışık yakmak, herkese boncuk dağıtmak, herkesle flört etmek, biri olmazsa diğeri olur şeklinde yaşamak, birinden kopup başkasına konmak ve bunları normal görmek asla normal değil bilginiz olsun. Bir de üzerine bu bakış açısına sahibim diye de sığ bir bakış açısına sahip ilan ediliyorum. Bunların adı modernlikse ben sığ kalmayı tercih ediyorum. 😄

#smell
İnsanların hangi davranışları normalleştirmesine tahammülün kalmadı?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler @livaneli
Güncellemeler
+1 yıl
...
İnsanların hangi davranışları normalleştirmesine tahammülün kalmadı?
Cevapla