Kötü biri neden birden bire iyilikler yapmaya başlar, bu günah çıkarma mıdır?

Eski patronum, çok kötü bir adamdı. Kul hakkı yiyen, kibirli, acımasız, kadınlari et parçası gören kullanan. Ama son zamanlar da yaptıklarini duyunca şok oluyorum. Yavru köpeği vahşi köpeklerin elinden kurtarmıs (Zaten hayvan severdi insan sevmezdi ama bu denli değil yine de şaşırdım bunun için baya cabalamis) Kurban bayrami olmadığı halde kurban eti dağıttı yeniler de işçilere, Ramazan olduğu için her işçiye alışveriş kartı vermiş 1 bin TL'lik işçiler bile şaşırmış. Bu adam iyi bir insan olmaya mi calsiiyor yani?

Kötü biri neden birden bire iyilikler yapmaya başlar, bu günah çıkarma mıdır?
Cevapla