Genel olarak sen mi sürekli birilerine uyum sağlarsın yoksa onlar mı sana? 👀


Ben kimseye uyum sağlamam. Meselâ ortam çok sosyaldir, herkes sohbet eder ama ben katılmam. Bana uymayan bir şeyi uydurmaya çalışmam. İnsanlar da bana uyum sağlamaya çalışmaz. 😀
İkisi de oluyor hayatın içinde hep var olacak bir şey
Cevap
11Cevap
Ben uyum sağlamam gerektiği yerde uyum sağlarım. kimseyi rahatsız etmemek için. ama fikirlerini bana dayatmaya çalışırlarsa uyum sağlamam.
Karşılıklı adımlarla uyum içinde olurum herkesle.
Onlar bana ayak uydurdu çünkü enerjim yüksektir 🙂🙂😃😂😂😅
Çevremdeki insanlar bana uyum sağlarlar çünkü sağlamazlar ise çevremde olmazlar..
Ben uyum sağlamaya çalışıyorum
İnsanlar bana uyum sağlıyor genelde
Uyumlu bir uyumsuzum. 😅
Duruma ve insana göre değişir
İki seçenekte pek ulaşılabilir görünmüyor.
Bana uyum sağlamaları tercihimdir
Ben uyum sağlamayı daha kolay buluyorum.
Genelde bana uyum sağlarlar
Kimse bana uyum sağlamıyeah.
İnsanlar umrumda değil
Yani ikiside oluyor
Ben onlara
Kişiye gire değişiyor
Fark etmiyor
Onlar bana sağlasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar