Bugün benim doğum günüm 🎉🎈🎂🎁. Tam 22 yaşıma bastım. Yaş almak sizi de korkutuyor mu?

Doğrusunu söylemek gerekirse kendimi hiç mutlu hissedemiyorum. Daha dün 18 yaşımı kutlamış gibi hatırlıyorum. Zamanın bu kadar hızlı geçiyor olması beni hem üzüyor hem de şaşırtıyor doğrusu. Büyümek yaş almak beni korkutuyor.
Belki de hayatı dolu dolu yaşayamamaktandır 😣
Artık yaşlandım mı sizce😭 Genç değilmişim gibi hissediyorum. Bir şeyleri yapmak için geç bir yaş mı?

Evet Yorgun Çiçeğiniz Tam 22 yaşına bastı bugün

15/03/2002 🎂

Kimse kutlamaz doğum günümü normalde hediyede almam normal olarak ama sizinle paylaşmak bana mutluluk verdi.
Şimdi gidip kendime bir pasta alıcam ve iftardan sonra sırf kendimi mutlu etmek için üfliyecem...
Bugün benim doğum günüm 🎉🎈🎂🎁. Tam 22 yaşıma bastım. Yaş almak sizi de korkutuyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
🎈🎁🎂🍰🎉
Bugün benim doğum günüm 🎉🎈🎂🎁. Tam 22 yaşıma bastım. Yaş almak sizi de korkutuyor mu?
Cevapla