Doğrusunu söylemek gerekirse kendimi hiç mutlu hissedemiyorum. Daha dün 18 yaşımı kutlamış gibi hatırlıyorum. Zamanın bu kadar hızlı geçiyor olması beni hem üzüyor hem de şaşırtıyor doğrusu. Büyümek yaş almak beni korkutuyor. Belki de hayatı dolu dolu yaşayamamaktandır 😣 Artık yaşlandım mı sizce😭 Genç değilmişim gibi hissediyorum. Bir şeyleri yapmak için geç bir yaş mı?
Evet Yorgun Çiçeğiniz Tam 22 yaşına bastı bugün
15/03/2002 🎂
Kimse kutlamaz doğum günümü normalde hediyede almam normal olarak ama sizinle paylaşmak bana mutluluk verdi. Şimdi gidip kendime bir pasta alıcam ve iftardan sonra sırf kendimi mutlu etmek için üfliyecem...
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
🎈🎁🎂🍰🎉
Bugün benim doğum günüm 🎉🎈🎂🎁. Tam 22 yaşıma bastım. Yaş almak sizi de korkutuyor mu?
Doğum günün kutlu olsun maalesef bunu doğan herkes yaşayacak 🤣 alışırsın sende bir şey olmaz gönül ile kimlik bir olmuyor işte ama önemli olan senin ne hissettiğin boş ver hem daha 22 aşırı genç bir yaş
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen ama buyumek istemiyorum 🤣Güzel değil keske hep 17 kalsam ya da 20 de kalsam 😭
balık burçlarında var böyle yaşlanma korkuları ve kompleksleri. daha bu ne ki? 30 una geldiğinde ne ara geçti daha dün 20 ydim diyeceksin ben gibi sjsjsjs
Doğum günün kutlu olsun 🎉. Evet ya zaman gerçekten çok hızlı geçiyor insan yaş aldıkça önceki seneleri düşünüp acaba dolu dolu yaşabildim mi diye düşünmeden duramıyor.