
Hani atalarımız, “bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur” demiş ya, sizin için bu sözü yalan çıkaracak bir değişim oldu mu?

Hani atalarımız, “bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur” demiş ya, sizin için bu sözü yalan çıkaracak bir değişim oldu mu?
Ben tüm karakter özelliklerimi seviyorum.. dürüst olmak yardım sever olmak. ama maalesef biraz fazla safım bu konuda. :)) hak etmeyene bile iyi davranabiliyorum yani kim olduğu da önemli değil kötü biri olsun diyorum ki boş ver değmez. ya da affedebiliyorum kolayca
Bu bir erdemdir kardeşim :)
7 yaşımdaki kızdan şimdi eser yok. Büyümüş de küçülmüş gibiydim, küçük anneydim ben kardeşlerime, sessiz ve sakindim, hep babasının gözüne girmeye çalışan bir çocuk işte. Şimdi ise güçlü, kendi ayakları üstünde duran, başına buyruk, şımarık, önceliği kendi olan, değer bilen, inatçı, bildiğini okuyan bir karaktere sahibim. Yani 70’imde ne olur bilemiyorum ama ben çocukluğumu birkaç senedir yaşıyorum. Kimse elleşmesin.
Anne baba çalışınca, sen de kardeşler arasında bir numaralı olunca böyle oluyor :D
Öyle gibi 😌 çokta şikayetçi değilim her şey olması gerektiği gibi oldu.
Vallah reis yedisinde deli dolu bir çocuk tum ahh şimdide oyum deyişen oek bisey yok nebiliyorsa eskiler biliyor haha
Sağol reis abim sendde öyle sin iyi kalpli melek abim
Teşekkürler reis 😊🩵
Ne kusuru reis saçmalama olur öyle şeyler
Çok öz güvensizdim, şimdi arttı çok şükür.
Cevap
9Cevap
Kesinlikle öyle değil yani sanırım kendimi daha çok düşünüyorum artık eskiye bakıyorum herkese anne babalık yapmaya calismisim üstelik kendimden ödün vererek bi söz var Ya kendimi çok hor kullanmisim diye tam öyle artık kendi duygularımı daha çok önemsiyorum
Geliştirdiğim bir özellik değil de abi insan 7sinde neyse 70 inde de o olmuyor ya
7 mde çok daha saf, mutlu, güvenen bir insandım
Hayat 70 ine kadar insana yaşattıklarıyla ders veriyor.
E insan nasıl aynı kalsın ki😂
😂🥂 abim
Sen de abim🥂😌
Bencillik duygumu silip attım diyebilecek kadar körelttim. İnsan ne hale sokarmış meğerse
Ben cok takıntıydim sessizdim gece uyumazdim küçükken. Küçüçük kızsın niye bu kadar düşüncelisin değil mi koca kadın gibi şaşıyorum kendime şimdi o halime göre çok iyiyim
1. Kötülük ve haksızlığa karşı isyankârım.
2. Resmi otoriteye uyup fiili ve keyfî otoriteye karşıyım.
Çok güzel örnekler abi
Beni anyamaya çayışmayan ve yargılayıp etiket koyan imşanlayı şiliyoyumm
Kolay şekilde insanlara değer verip güvenme duygumu yitirdim ben
Adam olmak, adam gibi davranmak akıllı düşünmek zekayı iyi kullanmak
İnsanlara güvenmemek konusunda hayattan yeterince eğitim aldım sanırım. Bu konuda geliştiğimi düşünüyorum
Duygusal bosluk sanirim , bu konuda baya gelistim
Geri geri gittim hep iyi olan ne varsa kaybettim bana kadar kaldı
Düşünme hazır cevap olmaz sosyal olma her ortama ayak uydurma zeki çevik olma komik esprili olma muhabbeti saran bir kişilik olma falan filan
Bu söz kişiliğe atıf olarak söylendiyse doğru söylenmiş, kabul edilebilir
Sakin sabırlı oluşum.
Daha fazla ders almak
Merhametli olmak
Empati ve iyi niyet
Aşırı özgün geniş zihinli olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?