25-30 yaşında ki insanların sürekli pp değiştirmesi ve sürekli kendini paylaşması histerik geliyor normal mi?

Kendini paylaşırsın, pp de koyar ve değiştirirsin ama hayatının büyük bir bölümünü buna harcayan insan özellikle 25 üstü biriyse bana sorunları olan insan gibi geliyor. Çünkü mutlu, sağlıklı insan bu tür şeylere vakit harcamaz. Ergen işidir böyle şeyler ve görülme açlığı gibi geliyor. Yeteri kadar ilgi göremeyen insanın ilgi bekleyen hareketleri gibi görünüyor

25-30 yaşında ki insanların sürekli pp değiştirmesi ve sürekli kendini paylaşması histerik geliyor normal mi?
Cevapla