34 yaşında birinin artık yüzeysel birşeyler yaşaması normal mi?

Günah yapma diyeceksiniz ama ya hiç evlilik olmazsa bizim de o duyguları tatmaya hakkımız yokmu?
34 yaşında birinin artık yüzeysel birşeyler yaşaması normal mi?
Cevapla