Yorumlarınızı istiyorum çok doluyum kimseye anlatamiyorum?

Ağır nedenlerle sevgilimden ayrılmıştım 5 ay önce falan gitmişti beni bırakıp herkes onunla konuşmama çok karşı bu arada özlemine dayanamayıp affedilmiycek sebepleri affedip kimsenin haberi olmadan tekrar bir şans verdim akşamdan sabaha ona asla ulaşamiyordum aynı ünideyiz öğlen 1 de yazdım dedimki bu saatte kadar yoksun ya başına bişey gelmiş olması lazım başka açıklaması yok yazdı işte sen canım ben uyuyaklamisim telefonuma bir sürü arama gelmiş dersi kaçırdım ben o sırada kantindeyim bir baktım arkadaşlarıyla kantine girdi o anda bir kaldı zaten bakıp birde sırıtıyor bende hiçbir mesajına cvp vermeden görüldü attım veda konuşması bile haketmiyor artık fikirlerinizi alabilirmiyim

Yorumlarınızı istiyorum çok doluyum kimseye anlatamiyorum?
Cevapla