Kişilik & Karakter İftara davetli olsan hangi Şatonun davetine icabet edersin? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Yapay Zekaya Sor 6 icabet ederdim. 1 Şato 2 Şato 3 Şato 4 Şato 5 Şato 6 Şato Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Erkeklerle kadınların verdiği cevaplardaki fark 😁🤣 İftara davetli olsan hangi Şatonun davetine icabet edersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Önemli olan taştan mermerden mimari değil yürekteki mimaridir. Yüreğinde güzel bir şato olanla soğan ekmekle de iftar ederim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. şu an inan hiç fark etmez. 1 0 Yorumla
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl 6 fena değil 1 e kanım ısındı ama, 5 e gidersem başıma ne geleceği belli değil sanki 😬 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Dışarda donarak ölmessek iyi hemen içeri alsınlar hshsha Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl İçeride kont drakula olmasın da Yorumla Soran +1 yıl Issırsın ya süper olur hayalim zaten vampir olmak Yorumla oɿƚꙅɘɒm +1 yıl Daha ne olsun hayalin bile en tuhaf olanı Yorumla Soran +1 yıl Ben komple tuhafım 😵💫 Yorumla
BullsKankan Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl şatoda oturan birisi iftar yemeği düzenliyor ve davetliyim :) açıkcası davetlere icabet etmek gerekir o nedenle barakada bile olsa giderim. 1 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. 5. Şato çekici geldi gözüme, keza 6. şato da öyle. 1 0 Yorumla
LALOGLAN Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 61% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Satolar ilgimi cekmiyor, iftar sohbeti ve samimiyetine önem veririm. 1 0 Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Şato seçemeyecek kadar açım şu an:) 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Ne kadar kaldı iftara Yorumla LostThrones +1 yıl Bir saatten fazla. Yorumla Soran +1 yıl Ooooo bizde 2.20 h. Ne yicen Yorumla LostThrones +1 yıl Çorba, Fırında tavuk, Kadayıf...Sen ne yiyeceksin? Yorumla Soran +1 yıl Çok güzel keşke benide alsan yanına 😂 Nohut yemeği var, yanına ne yicem bilmiyorum bakalım. Yorumla LostThrones +1 yıl İftarda Aşk Başkadır:)Filminde bana eşlik eder misin:) Yorumla Soran +1 yıl Etmek isterdim Yorumla LostThrones +1 yıl Sen , üç yıl önce Ramazan ayında kaybolan sevdiğin için her iftarda masaya tabak koyan masum güzel ol:) Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Ayak üstü tablacı çiğerini tercih ederim. 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Ben davet etsem de mi gelmezsin Yorumla guapomorena +1 yıl Kimin davet ettiği önemli değil, salaş mekan seviyorum Yorumla Soran +1 yıl Anladım Yıkık dökük mekanda yapılan yemek daha tatlı olur Yorumla
ᏝAVAᏁᏖA Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Hiç birine şato ile işim olmaz 1 10 Yorumla Soran +1 yıl Seni davet eden olmadı zaten Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Soruda bende davetliyim Yorumla Soran +1 yıl Ben etmedim Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Ben yanlış anladım o zaman neyse ben gitmem zaten Yorumla Soran +1 yıl Otur oturduğun yerde Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Ama iftira gideceğim Yorumla Soran +1 yıl İyi Yorumla Soran +1 yıl Afiyet olsun Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Teşekkür ederim sizede Yorumla Soran +1 yıl Sağolun Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Senin Şatona gelirim 😊 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İnsaAllah nasip olur hayırlısıyla Yorumla merru +1 yıl İns olur güzel olur olursa Yorumla Soran +1 yıl İnşaAllah Yorumla merru +1 yıl 😊 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Dolmabahçe Sarayı yok mu ya da Çankaya Köşkü 1 0 Yorumla
Yalniž_kadîňn Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı. 1. şato güzel 1 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. 5 de kendimi elsa gibi hissederdim 1 0 Yorumla
AngeIOfDeath Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl 2 ve 6 arasında kararsız kaldım helppp 1 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. 1 ve 5 şato 1 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. 4 olabilir 😂 1 0 Yorumla
S2minkeyfi Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Birinci 1 7 Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Gitme tatlım başka bir yere gidelim Yorumla S2minkeyfi +1 yıl Hangisine gidelim Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Hava güzel dışarda yiyelim açık alanda Yorumla S2minkeyfi +1 yıl @ᏝAVAᏁᏖA tamam satonun bahcesinde! Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Tamam olur istersen şato'ya gidelim Yorumla S2minkeyfi +1 yıl @ᏝAVAᏁᏖA hayir bahcede yiyelim Yorumla ᏝAVAᏁᏖA +1 yıl Tamam bahçe olsun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Önemli olan taştan mermerden mimari değil yürekteki mimaridir. Yüreğinde güzel bir şato olanla soğan ekmekle de iftar ederim.
şu an inan hiç fark etmez.
6 fena değil 1 e kanım ısındı ama, 5 e gidersem başıma ne geleceği belli değil sanki 😬
Dışarda donarak ölmessek iyi hemen içeri alsınlar hshsha
İçeride kont drakula olmasın da
Issırsın ya süper olur hayalim zaten vampir olmak
Daha ne olsun hayalin bile en tuhaf olanı
Ben komple tuhafım 😵💫
şatoda oturan birisi iftar yemeği düzenliyor ve davetliyim :) açıkcası davetlere icabet etmek gerekir o nedenle barakada bile olsa giderim.
5. Şato çekici geldi gözüme, keza 6. şato da öyle.
Satolar ilgimi cekmiyor, iftar sohbeti ve samimiyetine önem veririm.
Şato seçemeyecek kadar açım şu an:)
Ne kadar kaldı iftara
Bir saatten fazla.
Ooooo bizde 2.20 h. Ne yicen
Çorba, Fırında tavuk, Kadayıf...
Sen ne yiyeceksin?
Çok güzel keşke benide alsan yanına 😂
Nohut yemeği var, yanına ne yicem bilmiyorum bakalım.
İftarda Aşk Başkadır:)
Filminde bana eşlik eder misin:)
Etmek isterdim
Sen , üç yıl önce Ramazan ayında kaybolan sevdiğin için her iftarda masaya tabak koyan masum güzel ol:)
Ayak üstü tablacı çiğerini tercih ederim.
Ben davet etsem de mi gelmezsin
Kimin davet ettiği önemli değil, salaş mekan seviyorum
Anladım
Yıkık dökük mekanda yapılan yemek daha tatlı olur
Hiç birine şato ile işim olmaz
Seni davet eden olmadı zaten
Soruda bende davetliyim
Ben etmedim
Ben yanlış anladım o zaman neyse ben gitmem zaten
Otur oturduğun yerde
Ama iftira gideceğim
İyi
Afiyet olsun
Teşekkür ederim sizede
Sağolun
Senin Şatona gelirim 😊
İnsaAllah nasip olur hayırlısıyla
İns olur güzel olur olursa
İnşaAllah
😊
Dolmabahçe Sarayı yok mu ya da Çankaya Köşkü
Açık ara 5
3 dedim
1. şato güzel
5 de kendimi elsa gibi hissederdim
2 ve 6 arasında kararsız kaldım helppp
Sen sec gidelim 😂
1 ve 5 şato
4 olabilir 😂
5…..
Birinci
Gitme tatlım başka bir yere gidelim
Hangisine gidelim
Hava güzel dışarda yiyelim açık alanda
@ᏝAVAᏁᏖA tamam satonun bahcesinde!
Tamam olur istersen şato'ya gidelim
@ᏝAVAᏁᏖA hayir bahcede yiyelim
Tamam bahçe olsun