Güncellemeler
+1 yıl
gay
gercekleri soyleyen herkes tepki aliyor aynen kardesim her sey cicek böcek her sey harika
her seye pozitif konusup estetik asko kusko emojiler (✨💖🌿🌸💫) koyanlar midemi bulandiriyor
kotu yorum yapanlar ve konusanlar samimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yapmacık evet.
Ne diyek ağlayak mi ya gül ya ağla biz gülmeyi tercih ediyoruz
onu mu diyom mk
Ne diyon aw
Konusma sekliniz ve tavirlariniz YAPMACİK icinden geldigi gibi davranamayan ve cevresinden onay bekleyen zavallilarsinizzz
Yoo ben içimden geleni söylüyorum onaya ihtiyacım yok ister dediklerimi dinle gül istersen de umursama ağla umrunda değil ki
o zaman sorun yok
Ulen demek ki dünyanın en samimi insanıyım :D :D Attığım 21.000 yorum da bunu kanıtlıyor :D :D
Benim de hep oyle yasasin kotu yorumlar , kotu yorumlar ♥️♥️♥️ ben
Benimkileri kötü demiyorum, sadece gerçekçiyim :D E buda insanların işine gelmediği için kötü oluyor :D
Aynen ben de onu kastettim. Hep gercekleri soyluyorum millet "kötü yorum" diyor. Onlarin kötü yorum algısı bu.
Amaaaan 9 köyden kovulmuşum 10. Köy koymaz 😁😁
Belki bize her şey çiçek böcek mk...
degil mk bizzat biliyorum ayrica ayni dunyada yasiyoruz her sey cicek bocekse yalnizca *ptalsindir zengin bile olsan
Üff, hem de ne aptalımdır var ya ben...
Fkffkfkfm
Evet bea, hiç sevmem pozitif insanları.
Ben pozitifleri severim ama gercek pozitifleri bu yapmacik pozitifleri degil. Emoji koyunca da bi b*k oluyo sanki. kusucam
Bence de