Selamm❤️
umursamaz, gamsız hiç bir şeyi kafaya takmayan ciddiye almayan kişileri itici buluyor musunuz?

Selamm❤️
umursamaz, gamsız hiç bir şeyi kafaya takmayan ciddiye almayan kişileri itici buluyor musunuz?

Umursamamak büsbütün bir körlüğe de dönüşebilir, çok tasvip ettiğim bir karakteristik davranış değildir. Dışarıya karşı umursamaz biri zamanla iç dünyasında kendisine de bu davranışı geliştirebilir. Eğer sadece dışarıya karşı böyleyse bu narsisizme de yol açabilir. Açık olmak, şeffaf olmak en ideali.
İticiysem de sorun yok umrumda değil 😂
Genelde zaten çıkarlarına karşılık verilmesi için çok itici abi yiaaa denir
Umursamaz kişileri değil de umursamaz görünmeye çalışan kişileri itici buluyorum daha çok
Teşekkürler
Cevap
16Cevap
Keşke ben de öyle olabilsem :)))
Hayır bende umursamazım bence en iyisi. ama sevdiklerine karşı umursamaz oluyorlarsa bu itici
Kadınlar öyle dark triad tip erkeklere bayılır ama ben bir erkek olarak o tip kadınlardan nefret ederim. Umursamaz insandan ne eş olur ne de dost... Umursamaz kadın da beladır erkek de...
Neden itici olsun. Hayat her şeyi kafaya takıp umursamak için çok kısa. Ayrıca büyük resmi görmek için bazı küçük şeyleri umursamamak lazım bazen.
Kafama takacagım seye kımse karısamaz bende herseyı takanları ıtıcı buluyorum ruh emıcıler
Kimin itici bulduğu önemli değil. Umurumda değil zaten.
Bulmuyorum , onlardan birisiyim. Hayatı cok ciddiye almayan tipler oluyoruz
Yok bulmuyorum, çünkü kendimde umursamaz olabiliyorum.
hep umursamaz biri olmaya çalıştım ama olamıyorum
O ben oluyorum, kime tiksinç geldiğimde umurumda olmaz.
Yok bulmam nasıl başarıyorlar diye araştırırım tanımaya çalışırım güzel bir özellik
Bence itici değil çok güzel bir özellik. Yaşlanmazlar kolay kolay her şeyden önce o yüzden her insan da biraz olmalı.
Umursanacak şeyleri de umursamazsa, itici değil sala*ktır
bilmem zaten bende umursamazım
Benim hayatımı etkilemiyorsa hayır.
Hayır düşünmüyorum.
Aksine, onlarla çok da iyi anlaşırım.
Hayır aksine çekici buluyorum
En iyisini yapıyorlar
umursamadığı şeylere göre değişir
Bazen buluyorum aynı zamanda hep kendini düşünürse
Hayır bulmuyorum aferin onlara 😃
En güzeli umursamaz olmak istiyorum
Hayır itici değiller bana göre.
hayır
Fazlasiyla
Evet
Bence daha çok çekici geliyor.
Onlara özeniyorum 😅
Düşünmem
fazlasıyla
Yooo
Bnde öyleyim...
Bazen
oldukça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?