Öldüğünüzde herhangi bir iz bırakmış olacakmısınız bu dünyaya?

Peşinden koştuğu her şeyin bir süre sonra eşiğinden kaçıyor insan. Oda geniş ama sığamıyorsun mesela, kapı açık çıkamıyorsun, penceren açık ama nefes alamıyorsun. İçi titreyen bir cümlenin öğeleri ağıt yakıyor. Kimse duymaz. Her odacığı istila altında, Auschwitz kalbi. Kimine saçma gelir bedenin beyinden bağımsız gelişen reaksiyonlarla verdiği tepkimeler. Ağzından çıkan kalbime giriyor. Kalbimden çıkan.. Kayıp şahıs formları.

Öldüğünüzde herhangi bir iz bırakmış olacakmısınız bu dünyaya?
Öldüğünüzde herhangi bir iz bırakmış olacakmısınız bu dünyaya?
Cevapla