Öldükten sonra cennet-cehennemin olmadığını görürseniz en çok neyi yapmadığınıza pişman olursunuz?

Bu soruyu inanç bağlamında düşünmeyin sadece tepkiniz ne olurdu , en çok neyi yapmadığınıza pişman olurdunuz onu merak ediyorum

Öldükten sonra cennet-cehennemin olmadığını görürseniz en çok neyi yapmadığınıza pişman olursunuz?
Cevapla