Ben ederdim ama cehennem korkum yuzunden etmiyorum
sadece ates yanmak olarak bakmiyorum akla hayale gelmeyen tum korkunc seylerin ruhsal korkularda dahil azap yeri.
Cennete gitsem kocam olsa keske Ahirette mutlu huzurlu bi yasam
Ben ederdim ama cehennem korkum yuzunden etmiyorum
sadece ates yanmak olarak bakmiyorum akla hayale gelmeyen tum korkunc seylerin ruhsal korkularda dahil azap yeri.
Cennete gitsem kocam olsa keske Ahirette mutlu huzurlu bi yasam
Kendim için öyle düşünüyorum yani bir an önce gitsem de şu dünya dan kurtulsam diyorum çoğu zaman
Ama dünyada hayatta iken bir insanın bir defa Allah demesi kabirde bir sene yatmasından daha eftaldir deniyor
Yani öldükten sonra arkamızdan da dua gelir ama kendi yaptığımız dualar Allahüteala için daha sevimli
Bir de takdiri ilahi yani Allah benim için öyle istedi ise öyle razı oluyorsa önemli olan onun rızasıdır hidayeti rahmeti mağfireti üzerimize olsun
Biz ibadetimizi iyiliğimizi yardımlarımızı üzerimize düşen görevleri elimizden geldiğince en iyi şekilde yapalım niyetimizi temiz tutalım geçmişin üzüntüsünden geleceğin endişedinden Allah a sığınalım ve haksızlığa uğradığımız herşeyi affedelim ki vicdanen rahat olalım
Yani kul affeder de bazı şeyleri Allah affetmez kul unutur ama Allah unutmaz o yüzden kimseye kin gütmeden kimsenin kul hakkına girmeden kimsenin ahı olmadan yaşamalıyız
Cennete kesin gideceğini bilen herkes hemen ölmek ister. Ama kimse bilemez tabiki. En iyisi ahiret için iyice hazırlık yapmak. Allah'ın istediği gibi bir kul olup, her daim ağzımızdan tövbeyi bırakmamak. Bu dünya ÇOK ZOR. Dayanmak çok zor. Yalan bir dünya ve her saniye tükeniyor, yok oluşuna hazırlanıyor. Allah isteyen herkese imanla ölmeyi nasip etsin.
Tabii tabii ki de dua ederdim yani cennete gideceğim bilsem bu dünyada 1 dakika durmak istemezdim çünkü bu dünya cehennemdir
Cevap
14Cevap
Evet olabilir.
Cenet içinse, yok istemem ölmek.. Bu dünyadada, öbür dünyadada çekecek çilem var daha.. Allahtanda torpil isticek halimiz yok.. :D Ölmek istermisin dersen.. İsterim ama cenet ya da cehennem için değil..
Hiçbir korkum yok bence birkaç hatam hariç kötü yaptığım bir şey yok. Onlar da hata değil aslında benim seçimin
Kabul ederdim ama cehenneme de gireceğimi biliyorum yani sonuçta sevaplarım fazla gelirse cehennemde yanmadan cennete gitmicem biliyorum.
Şahsen ben komple bitse de gitsek modundayım :D
Hiçbir zaman ölmek için dua edilmez.
Sen neden cevap yazmıyorsun
Hayır henüz kendimi gerçekleştirmedim
Senin olayın ne ya? Çok kararsızsın
Kimse etmez ki
Bende aynı şekile giriyorum çoğu zaman
Hayır
Ben her gün ediyorum
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?