Beklentilerinizin gerçekleşmemesi durumunda nasıl başa çıkıyorsunuz?

Şimdi tabii ki burası dünya, burada her istediğimizin gerçekleşmesi mümkün değil. Biliyorum. Ama öyle bir şey ki benimki, eğitim hayatımda hiç yüzüm gülmüyor, hemde hiç. Kariyer yapmak ve Allah'tan kimseye muhtaç olmamak için çabalıyorum. Her hamlem geri tepiyor. Ayrıca yeni olan bir şeyde değil bu, ilkokuldan beri eğitim hayatım hiç istediğim gibi gitmedi. Artık şu düşünce doldu kafamın içine: "İsteklerim/beklentilerim benim için hayırsız mı?" Sırf bu yüzden kalktım istihare namazı kıldım (doğru kıldım mı emin değilim de önemli olan niyet değil mi?) iki gün üst üste, yatarken 50 rüya gören ben bu iki günde hiç rüya görmedim. 😂 Kafamın içi çok dolu, huzursuzluk ve mutsuzluk dört yanımı sardı. Hayatım çok yoğun. Her şey ama her şey üst üste geliyor. Dert yanmayı da beceremeyen bir insanım, hani o kadar ki anonim olarak bile bunu yapamıyorum. 😅 Muhtemelen sabah bunları yazdığımada pişman olacağım. 😂😂

Lütfen yorumlara DM gel, dertleşelim ya da bana anlatabilirsin tarzı şeyler yazmayın. Sevmiyorum ben böyle şeyleri. Benim sorduğum soruya cevap yazın sadece. Teşekkür ederim.
Beklentilerinizin gerçekleşmemesi durumunda nasıl başa çıkıyorsunuz?
Beklentilerinizin gerçekleşmemesi durumunda nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla