Selâmlar!
İnsanlara karşı tahammül seviyeniz yüzde kaç...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
İnsanlara karşı tahammül seviyeniz yüzde kaç...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Benim sevdiğim ve değer verdiğim insanlara her zaman tahammülüm vardır.. ama sevmediğim özellikle de cahil olan insanlara karşı hiç tahammülüm yok.. zaten laf etmekle bile uğraşmam.. o kadar zaman kaybılar ki en iyisi cevap vermemek ya da direk silmektir bu tür kişileri
Bilmiyorum ama bende mi anormallik var.. çünkü her ne kadar sinirlensem de kimseye bagirıp cagirmam.. evde bazen eşimle tartısiyorum o biraz yükselir ama ben susarim hakli olsamda.. ama laf sokmadan da birakmam ardından hemen kacarim 🤗 dışardaysam hakliysam hakkimi savunur lafimi sokarim üstüne giderim mevzunun ama asla tahammülsüz davranıp şiddet tarzi şeylere başvurmam 👍
Bu durumda tahammül oranım sanırım %95 i gorüyor diyebilirim.. buna % 100 demeyi siterdim ama saglam laf sokarım o yuzden %5 i burdan kırdım 🤗
Cevap
26Cevap
Yüzde 30 dolaylarında o da ruh halime ve olaya kişiye göre oynayabilir. Kendime dahi tahammül edemediğim dönemler oluyor kimseleri çekemem
Bence yaş kemale erdikçe tahammülsüzleşiyo insan ben daha baya genç sayılırım bu konuda ajsjskskdkdkdkdldlflf yani yüzde 70 lerde diyebilirim.
Ha ondan mı benim tahammülsüzlüğüm.😄😄
Hahahahajsjsjdjf yaşanmışlıklar tahammülsüzleştirebilir daha yaş olarak kemale ermedin saçmalamaaaa
Ohh bee morelmanım yükseldi şimdi.😄😄
Pembe gibi konuşma ahsjdjdkdkfkflfltlflflf
Bardak dolu ama kime göre, neye göre gibi bişey. Tam taşacak diyorum görüyorum ki hâlâ taşmıyor.
Tahammül sınırımı çoktan aştım, sallamıyorum artık. Bir tek küçük çocuklara ve yaşlılara karşı sabırlıyım...
Herkesle muhatap olmam. Benim düşünceme tersse konuşmamayı tercih ederim.
Taze bitti
Çok düşük
Gösterebiliyorsam da o kişinin bende yeri olduğundandır
Tahammül seviyem sıfır. Pek kalmadı.
Kisiden kisiye degisir bazen cok tahammul edebilirim bazen ise hic edemem bu o kisiye gore degisiyor
Çocuklar ve hayvanlar dişında kimseye tahammül edemem
Fazla tahammül çokça ihaneti beraberinde getirir.
Sevdiklerim dışında hiç kimseye tahammül edemiyorum.
Konuya ve kişiye göre değişiyor adam seçiyorum yani.
sabrımı zorlarsa tahammül edemem büyük ihtimalle
Çok değer verdiklerime karşı %15 diğerlerine %1 civarında..
Sigaram kadar kaldı 😃
Hiç yok denecek kadar az
Benim ailem dışında toleranslı olacağım kimse yok şayet benim seveceğim insan sınırlarıma karşı çıkmazsa benden tahammül edeni yoktur emin olun
Asla tahammülüm yok yeri geliyor kendime dahi tahammmül edemiyorum
Hiç kimseye tahammülüm kalmadı bu yüzden tek tabancayım zaten 😂
Biraz kaldı dibini sıyırıyorum
Bu aralar hiç yok.
Bazılarına çok, bazılarına hiç yok.
Neredeyse hiç yok desek yeri var açıkçası
Yüzde 60 hala var direk sildiklerim hariç
Bende daha tahammül var. Lazımsa vereyim
Minicik kaldı. O da tükenecek yakında 🥲
Şu ân, yüzde 90 tahammül edebilirim
sıfır sıfır sıfır sıfır
Tahammül azalıyor bir buçuk ☺️
Aptal insana tahammülüm yok benim 🤦🏽♀️
Yorgunsam tahammül edemem.
Sevdiklerime karşı yüksek.
Hesap yapayım yarın cevap veririm
%20 falan
Öyle bir şey görmedim kendim de.
Oldukca azaldi %50 falandir
Konuya 100 % de olur % 0 da olur
%10 gibi
Cok az
Yokk
Sıfır
%2 felan
%25 en fazla
Sıfır
Sabır seviyem yüksektir ama zorlanmasa iyi olur.
İnsana göre değişir
%3 civarı
Sıfır
Kalmadı
Yüzde birrrrr o bile fazla vazgeçtim sıfır
Yetişkinlere karşı. Neredeyse hiç yok..
Bu ara sıfır
%10/20 arası
70 olur
Yiok ki (yankılı)
000000
4,5'tan 5.
2,5 falan
%80.
%15-25 arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?