İçinde bulunduğunuz ruh hâlinizden yaşadıklarınız mı yoksa yaşayamadıklarınız mı sorumlu?

Yaşadığım Her An!
Yaşayamadığım Burukluklar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İçinde bulunduğunuz ruh hâlinizden yaşadıklarınız mı yoksa yaşayamadıklarınız mı sorumlu?

Her ikisi de. hem sağlık sorunları yani şu an yaşadığım şeyler. hem de yapmayı çok isteyip de yapamadığım şeyler.. bu durumlardan dolayı da ruh halim pek iyi değil uzun zamandır..
Yaşamak isteyip yaşayamadıklarının, yapmak isteyip yapamadıklarının, bütün güzel ihtimaller gözünün önünde yitip giderken kurtarmak isteyip de elin kolun bağlı bir köşede durmak zorunda olmanın kırılma sesi vardır.
Ben hayallerim diyeceğim. Ruh halimin keyfi yerinde şükür. Yaşamışım yaşamamışım düşünmek istemiyorum bunları insanı zayıflatıyor bu duygular. Hedeflerime odaklanıp sürdürüyorum hayatı.
Yaşamadıklarımı sorumlu tutmuyorum.
Müsebbibi yaşadıklarım.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Cevap
4Cevap
Şu anki ruh halimin sebebi yaşadıklarım genel ruh halimse yaşayamadıklarım
İnsan sadece yaşadıklarına değil yaşayamadıklarına da ağlar bazen
Yaşadıklarım daha çok etkiliyor ruh halimi. Şu içsel analiz kısmı karıştırıyor ortalığı biraz.
Yaşadıklarım. Deneyimlerim sonucunda sağlıklı ilişkiler kurabileceğime olan inancım azalıyor. Belki geçer
Yaşadıklarımın etkisiyle o sancılı uyanış sürecinden sonra her şeye, tüm onlara vâkıf olmuş insan rahatlığı var üzerimde..
Şu an ki ruh halim mutlu olduğu için yaşadıklarım. Bugün bir abiyle tanıştım şiiri seven ve Cemal Süreyya'nın bir şiirini okumuştu vs.
Savrulmuş bir hayatin
Yarım kalmiş hevesleri
Boğazina düğümlenir susarsın🥀daha cok yaşadiklarimin etkisi var
Ve yarım kalmiş çocukluğumun izleri
Ben daha çok yaşayamadıklarım için üzülürüm..
Her ikisi de ama en çok da kendime kızgınlığım...
Şuanki ruh halim gayet güzel, tatlı bir uykusuzluk var buda yaşadıklarımın sonucu. Memnunum
Yaşayamadıklarımda kaldı aklım. Burukluklarımın hepsi yaşayamadıklarımda.
yaşadıklarımızdır tabiki yaşayamadıklarımızdan sorumlu değiliz ki !
Şu anki ruh halim bilge ve asil bir kadının hissedebilecegi kadar güzel ve özel hisler🙂 yaşadıklarım sayesinde. İyi kötü her ne varsa şükürler olsun.
“Travma sadece yaşanmış kötü olaylar değil, ayrıca gerçekleşmemiş güzel olaylardır.”Yaşadıklarımız sebebiyle yaşayamadıklarımız.
😂😂
Ben de anlamadım 😂
İkisi de var maalesef.. :/
Yaşanması mümkünken yaşayamadıklarım
Yaşadıklarım beni ben yapan
Yaşadıklarım
Maalesef yaşadıklarımı etkiledi..
Yaşamak isteyip yasayamadiklarim.
Yaşananlar geldi gecti aklım yaşayamadıklarımda..
Yaşanma ihtimali olup da yaşanamayanlsr...
Yaşadıklarım sebebiyle yaşayamadıklarım
Sabır tecrübe ve şükür diyebilirim.
Her ikisinden de biraz var
Yaşatılanlar
Yaşadıklarım
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?