
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet çoğu zaman o kadar hayal aleminde yasıyorum ki bazen hangisi gerçek hangisi hayel anlayamıyorum 🤔😒😒😔
Teşekkürler
Evet keşke bir den uyansam geçse
Cevap
14Cevap
Aynı hataları yine yapacak performansı görüyorum kendimde o sebepten tekrar yaşamak ister miydim sanmıyorum
O kadar ısterdım ki bir anda kendimi 2015 de bulsam dünyanın en mutlu ınsanı olurdum.
Kim yaşadığının gerçek olduğunu kanıtlayabilir ki? Zaten rüya bunlar.
Hep nefret ettiğim yaratığa dönüştüğümü fark etdiğim için
Bu hayat belki bir rüyadır, rüyalar ise gerçek hayattır.
Yok istemem ben zor geldim bu günlere bir daha çekemem aynı şeyleri.. yetti
Bu benim 34 yılıma hakaret olurdu.. Asla rüyâ olarak kabul edemem, yaşanan ne varsa..
Yaşadığım her şeyin rüya olmasını ben çok isterdim.
En çok Jetgiller izlerken uyuya kaldığıma bile sevinebilirim söz veriyorum :D
Zaten rüyadayız… Ölünce uykumuzdan uyanıcaz..
Keşke öyle olsaydi. Bitcoin çıktıği gibi köşeyi dönerdim🤭
Herşeyin rüya olması demek, çoğu şeye yeni baştan başlamak demek. Neden olmasındıııı.
Çok kritik bir noktada hata yaptım onu düzeltmek isterdim
Hayır istemezdim..
Evet çok isterdim gerçekten.
Evet hayatımın bir ruya olmasını istersim ve tekrardan çocukluğuma dönmeyi
Hayır. Cünkü yağmurumla tanışamazdımm
Keşke rüya olsada babam geri gelse🥺
Öyle zaten bir gün uyanacaz rüya sona erecek
Evet isterdim herşeyin rüya olduğunu
Evet çok isterim...
her şeyin rüya olmasına o kadar ihtiyacım var ki..
Keşke uyansam ve bir kabusdu diyebilsem
2019la 2024 arası rüya olsun isterdim
Keşke öyle olsa
Bazı şeylerin evet bazılarının hayır
Yoo gayet süper yaşadım
Ah be nerde o günler 🥀
Hayat zaten bir rüya
İsterdim
güzel olurdu
Keşke...
Hayır.
Evet lütfen
bi kısmın olmasını isterdim
Evet kesinlikle..
ne yaşadınız bu kadar yahu
Isterim
İsterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar