Aptallaştığınızı hissettiğiniz oluyor mu?

Mesela eskiden ben daha akıllıydım gibi hissediyorum. Çok kitap okurdum, daha mantıklı düşünürdüm. Daha doğru kararlar alırdım. İş hayatına girdikten sonra her geçen gün iq'm düşüyor gibi. Mallaştım iyice. Yanlış kararlar almaya başladım, her gün yaptığım şeyleri bile artık şaşırıp yanlış yapmaya başladım. Sizde de oluyor mu bu durum?
Aptallaştığınızı hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla