Kendimi Hayattan Soyutlamak Zorunda Kaldım Yerimde Olsanız Ne yaparsınız?

Zamanında lise 1 ri anlamadığım için 16 yaşında bıraktım ve hiç çalışmadım hiç özel hayat sosyallik arkadaşlıklar gönül işkileri araba para hiç bir düşünmedim gözüm olmadı yıllardır dışarı çıkmıyorum bile sosyal hayatım hiç başlamadı kendimi birey hissetmiyorum özgüvenim yok kendimi de çok beğenmiyorum bende bilgisayar oynamayı tercih ediyorum dünya ve içindekiler sizin sanki benim hiç bir şeye hakkım yokmuş gibi kendimi asgari ücreti herşeyi küçük görüyorum ne olacak benden diyorum hiç özel hayat düşünmedim herşeye o kadar geri yabancı ve uzağım ki..

Kendimi Hayattan Soyutlamak Zorunda Kaldım Yerimde Olsanız Ne yaparsınız?
Cevapla