Müzik dinlemek istiyorum
Yalnız kalmak istiyorum
Yemek yemek
Spor yapıyorum
Gezmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Üzgün olunca dünyayla tüm bağlantım kopar. Yani yapacağım hiçbir şey keyif vermez. Ben de acıyı yaşayıp atlatma olayı var biraz da. O yüzden akışa bırakırım.
Cevap
24Cevap
Şarkı dinlerim sigara içerim. ya da arkadaşımla konuşurum. ya da ağlıyorum
Yemek yerim gadası
Ekstra bir şey yapmam. Günümün çoğu saati dolu. Üzülmek için ekstra vaktim olmuyor.
Müzik seçimim baya hareketli ve eski şarkılar beni yine hayata bağlıyor anılarım canlanıyor o yüzden Şarkı dinlemekkk
Mümkünse ağlarım değilse yürüyüş yemek kafa, dağıtalık bir şey bulunur elbet
İnternetten ağlayan kadın fotoğraflarına bakıp kendimce duygularımı paylaşır, içimi iyice boşaltırım
Hmmm.
Modum düşük olur
Müzik dinlerim
Agresifleşebilirim
Uzanabilirim
Dizi mizi açabilirim
Yalnız kalmak hatta mümkünse nefes dahi almak istemiyorum.
yalnız kalıyorum
PS5 oynarim :d
Film izlerim yalnız kalıp
Sigarsa içerim keşke şu an olsa da içsem:(
Yanlız kalmak ve hep o konuyu düşünmek
Erkek olmama rağmen oturup ağlamak rahatlatıyor
Uykum gelir uyumak isterim
Sigara, deniz ve müzik üçlüsü
Yalnız kalmak istiyorum..
Yalnız kalmayı tercih ediyorum
Yalnız kalmak istiyorum
Kapılarımı kapatırım
Yalnız kalırım ve pasta çörek borek yaparım
Yalnız kalmak, müzik dinlemek, yürüyüş
Yalnız kalıp uyumak isterim
Yalnızken yürüyorum.
Spor hariç hepsi özellikle müzik 🎧
Müzik dinlerim , kağıda içimi dökerim falan
Müzik dinlemek iyi geliyor
Koşuyorum genelde birde sohbet ediyorum
Sigara içip, müzik dinlerim.
Müzik dinlemek iyi geliyor
Normal hayatıma devam ederim sıkıntı yok.
Kulağımda kulaklıklarımla müzik dinleyip uyurum
Yüksek ses müzik, 2 zırlama bitiş...
Ağlıyorum kdjdjdjd
Agliyorum, kenme geliyorum.
Uyuyorum
Yalnız kalırım spor yaparım
uyuyorum
Kulaklığım ve ben yürüyüşe gideriz
Yanliz kalmak en iyi meditasyon dur
Online oyun oynarım.
Yemek yemek
Gezmek
Uyurum
kardeşimi dövüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?