Ben ne geçmişe ne de geleceğe almak istemezdim. Şuanki halimin kıymetini bilirdim

Ben ne geçmişe ne de geleceğe almak istemezdim. Şuanki halimin kıymetini bilirdim

Ben anda kalmayı tercih ederim her zaman. Ne dünü ne de yarını düşünmek istemiyorum. Anın keyfini çıkarmayı severim.
Kesinlikle geçmişe
Cevap
10Cevap
Ben geçmişe almak isterdim zamanı.. hiç doğmak istemezdim..
İleriye gidip ölüme biraz daha yaklaşmayı hedeflemek çaresiz insanların işidir.. bir cok insan geriye gitmek ister 👍
Ben geçmişe dönmek isterdim birşeyleri değiştirmek isterdim. Fedakar olmadan vicdan yapmadan ve merhametsiz bir İbrahim olarak...
ilerisinden korkuyorum geçmişe gitmek daha iyi sanki
Geçmişe 5 yıl önceki beni KS bir cacik çikmaz kimseye guvenme derdim o zamanda kalmak isterdim
İleriye almak isterim.
Geçmişe almak isterim
Geçmişe alırdım direkt.
Evet geçmişe donmek istiyorum
Gelecekte neler olucak diye bakardım
Gelecek
90 lara
Geçmişe, herşeyin en başına.
İleriye
Bilmiyorum kararsızım
Gecmise
tabiki geriye
ileriye
Geçmişe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar