Genel utangaçlık nasıl geçer? hangi durumlarda utandığımı örnek olarak yazdım? enn çok utancım kendi kendime olan utanç hissi?

  • Mesela dışarı çıkmak istiyorum sonra ya onu görürsem onunla karşılaşırsam diye çıkmıyorum ya da çıkınca yokda herkese bakmaya/bakmamaya çalışıyorum sırf o karşıma çıkmasın utanmayım, napıcam diye
  • Evde oturuyorum neden boş boş oturuyorum ben diye düşünce geliyor utanıyorum
  • Bir düşünce aklıma geliyor onu görmezden geliyorum utandığım için
  • Bir leyi yapamayınca da oluyor veya bazı kişilerden iltifat alınca ama bu daha az diğerlerine nazaran
Genel utangaçlık nasıl geçer? hangi durumlarda utandığımı örnek olarak yazdım? enn çok utancım kendi kendime olan utanç hissi?
Cevapla