Bazıları 24 saat ağlama modunda..
Niye bilmiyorum ezik gibi geliyorlar bana
Bazıları 24 saat ağlama modunda..
Niye bilmiyorum ezik gibi geliyorlar bana
İnsan yaratıklardan iğrenirim tek sevdiğim
İnsan vardır hüzünlü duygusal onlar
Mücevherden özeldir sizin gibiler hayatı
Boyunca anlaşılmamıs dinlenilmemiş yok sayılmış
İnsanların sahte gülmekten başka çareleri
Yoktur biri varsa ardında kırılır
İçin dışın parça parça biri
Yansa yanında kırılır için dışın
Parça parça sen ağladığında bi
İnsanın ya da bir dişinin
Göğsünde istediğin kadar cığlıkla ağlamak
Tüm duyguları atmak istediğin kadar
Acı çektiğinde yaralandığında gözyaşlarını elinde
Silmesini saclarını tutup okşayıp sarmalamasını
İstemez misin sana kimse kendin
Olmanı izin vermemiş Gülene mutlu
Derler öfkelenene hasta derler ona
Haketmediği zalimliği yaparlar hemen atarlar
Kahkaha atana ahlaksız derler insanoğlu
Eşyadan farksız cansız kalan robotlaşmışlar
Herşeye bitiren insan sonuda insan
O çöpleri attılar diye dünya
Gezegeni öldüren insan her şey insandan
Çıkıyor bile bile bu zalimliği
Yapıyorlar sen insan yaratıkların yemi
Olmamak için kendini korunma mekanizması
Olarak ağlamayı ağlayandan nefret etmeyi
Kodlamışsın kendine cünkü her zaman
Gerçekler acı ve hep aptal
Yerine konulundugu için sahtelik konulduğu
İçin İnsan bile bile yapıyor
İnsanların için de doğal duygularıyla
Utanmadan kendi isteğiyle ağlayan insan
Çok cesurdur her şey biter her şey
Gider ama duyguların ruhunla kalır
Hep insan tüm özgürlüğüne olmalı
Saklamamalı dilediğince ağlamalı göstermeli tüm
Duygularını haketmediğin bir gününü kül
Ediyorlar sende mecburiyetten hayat için
hiçbir şey olmamıs gibi ben iyiyim
Diyebiliyorsun bu iğrenç bir şey sen
Duygularını pislik canlılar uğruna duygularının
Katili olursan yaşamassan kendine en
Büyük saygısızlığı hayatının kötülüğünü yaparsın
Ağlayan insan değildir bir melektir
Efsanelerdendir duygularınla var olduğun kadar
Gülüşlerini bir pislik için soldurmamayı
Unutma hiçbirşeyden mahrum bırakma kendini
Hayatında en büyük gülüşlerine olana
Ol kendine hep vakit geçir
Tamamlanmıs olursun kendine bu dünyadan🌙
Helal olsun sen kral kızsın
Teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Allah aynısını sana versin bakalım sanada ezik desinler gör o zaman derdi çekmeyen anlamayan bilmez senin gibilerini tuzu kuru rahatınız bugün şu kızla veya bugün şu erkekle takilayim derdindesiniz o yüzden asıl ezik olan sizlersiniz
Ne alaka , sen beni ne kadar tanıyorsun, ne çektim neler yaşadım nereden biliyorsun
O zaman yargılama bende ruh hastasıyım ve bende çok çektim ne bilim bir anda böyle deince
Kesin konuşma kimse hakkinda
Sende öyle konuşma
Depresyon sebebi
Hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?