
Ben insanlara içimi açıp dökmektense kendim ile konuşmak daha iyi geliyor ve sanki gerçekten biri beni dinliyor muş gibi 🤗🤗
Günlük
Kendimle konuşmak
Hiç biri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben insanlara içimi açıp dökmektense kendim ile konuşmak daha iyi geliyor ve sanki gerçekten biri beni dinliyor muş gibi 🤗🤗
Bazen oturup elime bir kağıt alıp bir şeyler yazmak, o an içimden geçenleri dökmek çok iyi geliyor. Düzenli bir günlük gibi değil de o an anlatıp kurtulmak istediğim şeyleri yazıyorum. Sonra o kağıttan kurtuluyorum, sanki o kağıttan kurtulmak dertlerimden kurtulmakmış gibi.
Ben düzenli yazmıyorum ama bir kaç defter bitirdim su ana kadar 😅😅
işte ben böyle düz boş bir kağıda yazıp sonra onu çöpe atıyorum sanki içimden sıkıntısını atıyor gibi iyi geliyor
Ben saklıyorum hata 2020 yılında bile var 😂😂😂
Ben de böyle atmayı unuttuklarımı bulunca çok garip oluyorum.
Evet o öfke dolu yazılmış satırlar o hüzün o pişmanlı ya da kaybolmusluk hissini hissediyorsun
Bazen de komik geliyor. Niye bu kadar tepki vermişim ne kadar değişmişim felan diyorum skjds
Evet 😂😂🤷♀️
Bence hiç biri. Ben küçükken ikisini de yapmaya çalışmıştım sonra günlüğü okurlar diye yazdıklarımı yakmıştım. Sonra kendimle konuşmaya başladım o da bir zamandan sonra insana zarar veriyır çünkü böyle insanalr çok ince düşünüyor ince düşünen insanlar da kırılmaya mahkumlar
Kendime konuşmayı tercih ederim... Günlüğüm ortaya çıkarsa vay halime jnkjdnc
😂😂😂✌✌
Rica ederim
Cevap
14Cevap
Kendi kendime konuşurum genelde
Tebrikler tertemiz delirmişsiniz 😅😅 şaka bir yana günlük sevmem. Açıp okurlar mı gibi kaygılarla yaşayamam.
Ben eskiden bir kere okumuşlardı bene kıyameti koparttim😅😅ozaman bu zaman oturma odasında bıraksam bile kimse dokunmaz
Aman aman ben hiç yazmam ne olur ne olmaz bizim toplum meraklıdır
😂😂
Bana yazmak iyi geliyor bayadır duygularımdan kaçtığım için yazmıyordum 29 şubatta tekrar yazmaya başladım …
Kahve yapıp karşılıklı içiyoruz kendimle bazen. çok sıkıcı olduğu zamanlar oluyor ama genel olarak iyi.
Minik kuşum yazmaya bak sen. Çünkü söz uçar yazı kalır. Hem yazarken düşünmek ve konuşmak da iç içe...
Ben iç dökmek icin degilde genelde de bazen sesli bazen sessiz olarak nesnelerle veya aynadaki yansımam konuşuyorum hsjshsj
Bana göre ikisi de aynı şey ha kendi kendine konuşmuşsun ha defteri yazmışsın
Ben zihniyetimin uyuştuğu insanlara anlatmayı tercih ediyorum.
Yazık sana ya 😂
Asıl sana yazık 😂😂
Yalnızlıktan aynaya sarılmış 😅😅
😔😔🥺🥺
Üzülme 😂😂
Ben kendimle konuşmayı tercih ederim.
Bende insanlara pek güvenmiyorum
Bencede seni bile sevse bir neden için seviyor artık 🥺🥺🥺
Evet 🤗🤗
Günlük tutuyorum iyi geliyor
Kendimle konuşmak hahahahaha
Başkasıyla dertleş daha iyi
Hepsini
Hiçbiri 😂
Deli miyim ben 😂
Hicbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?