Hepsi aynı sonuca çıkıyor ha deftere günlük yazmışım ha kendim ile konuşmuşum siz hangisini tercih ediyorsunuz 🤔🤔🤔?

Hepsi aynı sonuca çıkıyor ha deftere günlük yazmışım ha kendim ile konuşmuşum siz hangisini tercih ediyorsunuz 🤔🤔🤔?

Ben insanlara içimi açıp dökmektense kendim ile konuşmak daha iyi geliyor ve sanki gerçekten biri beni dinliyor muş gibi 🤗🤗

Günlük
Kendimle konuşmak
Hiç biri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hepsi aynı sonuca çıkıyor ha deftere günlük yazmışım ha kendim ile konuşmuşum siz hangisini tercih ediyorsunuz 🤔🤔🤔?
Cevapla