An itibariyle 25 yaşıma girdim ama üzgünüm. Benim gibi hisseden var mi ,?

Bir çok şey olmadı iş olmadı üniversite olmadı... aileme yararlı olamadım utanıyorum resmen ya ailemin karşısında 25 yaşına girdim demekten:(( nefret ediyorum. Önceden ne güzel gelsin dogum günüm derdim ama ilk defa bu sene nefret ettim. Benim gibi olan var mı merak ediyorum ve ben bunun için çok dua ediyorum artık hayatım degişsin diye sizde bana dua ederseniz sevinirıımz...

An itibariyle 25 yaşıma girdim ama üzgünüm. Benim gibi hisseden var mi ,?
Cevapla