25 yaşına giricem içim bi kötü sizdede oldu mu böyle?

Yaşım geçiyor kendimi kötü hissetmeye başladım ya sizdede böyle mi oldu? ama biliyorum herkes yaşlanıcak ölicek yinede kötüyüm bide üniversiteye filanda gitmedim hiç ondan dolayı birşeyler düşünüyorum

25 yaşına giricem içim bi kötü sizdede oldu mu böyle?
Cevapla