Asitli içecek ve kahve içme .. telefon dan uzak dur uyuma moduna gecersin
1
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gece uykum bölündüğü için bu durumdayim. Konu tel değil onu bırakmak zor değil net bile kapatırım uyurken ama beynim yoğunluk sonrası susmuyor sorun da bu
Neden bu kadar yoruldun ne iş yaptın meslek nedir kaç saat çalıştın .. beyin yoğun çalışma sonucuna çalıştığı için uykuyu unutuyor bunun sebebi sürekli gelen uykuyu bir insan çalışırken uykusu geliyor ve erteliyor sürekli beyin bu yüzden yoğun çalışan insanlarda her zaman olur çünkü beyin eve geldiğinde bile kafanın içinde sanki biri konuşuyor gibi hisseder insan gözlerini kapattığında sanki orada değil de kafanın içinde başka yerde gibi .. eğer yarın da işin yoksa şimdi uyuma çık iyice kendini yor gez dolaş artık vücut uyku hali olduğunda baya uyuşuk hal olcak işte o zaman kafa diyecekki git uyu artık
İşte o an geldi ve uyudum zaten akşam ama gece uyanınca olanlar oluyor. İş yoğunluğu değil dertler azdı geçen hafta onların peşinde çabalarken bu hale geldim. Vücut yediğim kazıkları sindiremedi henüz, dışarı çıkmak şöyle dursun evde durmak istiyorum artık çünkü hafta boyunca oradan oraya koşturdum yeterince yorgunum uyusam düzenli geçecek bugün ya da yarım çalışmıyorum ama ne olacak ne yapacağım diye bu durumların altından nasıl çıkacağım diye düşünmekten bu haldeyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Asitli içecek ve kahve içme
.. telefon dan uzak dur uyuma moduna gecersin
Gece uykum bölündüğü için bu durumdayim. Konu tel değil onu bırakmak zor değil net bile kapatırım uyurken ama beynim yoğunluk sonrası susmuyor sorun da bu
Neden bu kadar yoruldun ne iş yaptın meslek nedir kaç saat çalıştın
.. beyin yoğun çalışma sonucuna çalıştığı için uykuyu unutuyor bunun sebebi sürekli gelen uykuyu bir insan çalışırken uykusu geliyor ve erteliyor sürekli beyin bu yüzden yoğun çalışan insanlarda her zaman olur çünkü beyin eve geldiğinde bile kafanın içinde sanki biri konuşuyor gibi hisseder insan gözlerini kapattığında sanki orada değil de kafanın içinde başka yerde gibi
.. eğer yarın da işin yoksa şimdi uyuma çık iyice kendini yor gez dolaş artık vücut uyku hali olduğunda baya uyuşuk hal olcak işte o zaman kafa diyecekki git uyu artık
Birde kafana taktıgın şeyler varsa
İşte o an geldi ve uyudum zaten akşam ama gece uyanınca olanlar oluyor. İş yoğunluğu değil dertler azdı geçen hafta onların peşinde çabalarken bu hale geldim. Vücut yediğim kazıkları sindiremedi henüz, dışarı çıkmak şöyle dursun evde durmak istiyorum artık çünkü hafta boyunca oradan oraya koşturdum yeterince yorgunum uyusam düzenli geçecek bugün ya da yarım çalışmıyorum ama ne olacak ne yapacağım diye bu durumların altından nasıl çıkacağım diye düşünmekten bu haldeyim
Dertlerini yoruma yaz sence neden kazık yedin iyi niyetindenmi yoksa
Ve seni üzen her ne ise güzel bir şekilde anlat ve yorumumu bekle
boş ver uzun sürer anlatması ve yorucu teşekkürler yine de
Estafullah anlatırsan dinler empati yapar güzel bir akıl verirdim sadece
Yaş doğru mu? Ama verecek akıl yok gibi çünkü adli konular bunlar kazık atan da avukat
Doğru yaş
Olağanüstü seni sarsacak bir olaymıydı
Ne desem olmayacak
Umarım hakkında en hayırlısı olur üzme kendini
Gözlerini kapat 1 den 100 kadar yavaş yavaş say uyursun
Yapmadığım şey kalmadı sihirli aftfettigim uyku duası, telkin vs ama yok beyin susmuyor ki uyusun
1 bira iç mışıl mışıl uyursun
Hiç içmedim içemem
Gevşetir ve rahatlatır, uyumanı sağlar. yarım bardak bile yeter.
İçeceğim ya da bulacağım şey değil teşekkürler
Benim gibi nöbetli çalışsan ne hissederdin acaba.
Sürekli olunca daha kolay vücut alışır diye düşünüyorum. Ama benim uyumam lazım kesik kesik uyku zaten beni bu hale soktu şu an
Uyumak zorundasın.
İşte onu nasıl yapacağım onu düşünüyorum beyin susmuyor ki uyusun
sıcak bir duş al
Uykusuzluk zor
Uyu dinlen
Mümkün olsa keşke, zaten sorun bitecek uyursam