Sizi sürekli ikilemde bırakan birisi hakkında ne düşünürsünüz?

Sizi sürekli ikilemde bırakan birisi hakkında ne düşünürsünüz?

İkimiz için de olumlu bir girişimde bulunarak yollarımızı ayırırım. Ben acabaları kendi hayatımda bile barındırmıyorken, bir başkasının ömründe sorgu meleği olamam.
Cevap
6Cevap
Hayır değildir tabi ki de.. acaba diyorsam zaten güvenmiyorum demektir öyle biriyle de aşk hayatına başlamam net olmalı insan her zaman.
Olumsuzdur.. Olsa şimdiye kadar olmuştu.. Acabayla boşuna uğraşmaya gerek yok
İkilemde kalmamak için bitiririm keserim ilişkiyi eğer tekrar dönüp bu sefer birakmazsa beni aynı sorunda ozaman bi düşünürüm
Olumsuz kişidir öylesi.
Evet sürekli ikilemde kalıyorum ama tamda anlamıyorum 🤦♀️🤔yada sanırım ben anılmak ıstemiyorum dur bilmiyorum kafam yandı yani 🤯🤯
Acaba dedirtiyosa olumlu olma şansı yok.
Yanisi acaba nerde acaba kiminle konuşan birisi nasil olumlu olsun?
Yani çoğu zaman evet
Kafada soru işareti oluşturanlar komple olumsuz.
sağı solu belli olmuyodur bu yüzden aklımda soru işareti kalır yani böyle biriyle de sağlıklı bi ilişki olmaz
Olumsuzdur. Kafanda net değilse hiç olmamıştır zaten.
Şüphede kalmayı sevmem, net olmayı ve net olunmasını severim.
Şüpheyle yaşamaktan ise onu hiç yaşamamayı tercih ederim..
Olumsuz, huzursuzluk olur.
Şüphenin olduğu yerde hayır yoktur.
Net olmayan yerde bir bit yeniği vardır..
Acaba dedirtiyorsa ondan bir cacık olmaz
Olumsuzdur öyle diyen kişi
Şüphem olmamalı
Nükleer sızıntı sinyalidir benim için
Olumlu da olabilir olumsuz da
olumsuz
Olumsuzdur
Olumsuz
Olumsuzdur elenir
Olumsuz
Olumsuzdur.
Olumsuzdur
Yorae
Olumludur demekki merak ediyorum
Olumsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?