Sorunun açık ve net olduğunu düşünüyorum. Ne isterseniz, ne söylerseniz; "HAYIR" cevabı alıyorsunuz. Bu durumda ne yaparsanız?

Sorunun açık ve net olduğunu düşünüyorum. Ne isterseniz, ne söylerseniz; "HAYIR" cevabı alıyorsunuz. Bu durumda ne yaparsanız?

Bu durumda artık iş inada binmiş; karşıdakinin fikirleri, istekleri, beklentileri mantıklı da mantıksız da olsa görmezden geliniyor demektir..
Kısacası saygı can çekişiyor, her an ölebilir haldedir.. Elimizdekini sakince yere bırakmalı, sessizce ordan uzaklaşmalı..
Bi s****tir git hayatımdan derim.
Oldukça net anlaşıldı 😂
Hep netimdir.
Benden bir evet alamaz
Dişe diş göze göz : ))
İşe yarıyor mu😂
Alla allaaaaaaaaaaaa : ))
Anladım anladım 😄
Rica ederim 🙂
Cevap
4Cevap
Küfür ederim valla söverim :D
Mesela ne dersin😂
Modluğum tehlikeye girer he mi :D
Sana kim dokunabilir bu sitede😄
Dokanamaz kimsecikler fakat :D beni gaza getirme
Bende aynı şekilde davranırdım
Kendini kullanırtmıyorsa benlik sorun olmaz herşeye hayır demesinden geçtim herkesin yönetimi altında olup hayır diyemen insanlarda sıkıntı bence
Bu aynı bennnn😅😅😅
Hayra karışır, evet denilmesine hasret kalır.
Bir süreden sonra sıkılırım konuşmam
Onunla muhatap olmazdım.
🤣 Bendrn daha çok hayır
Mesela ben 😂
Hep hayır mı diyorsun 🤔
Yerine göre eh iste
Karşılığını nasıl alıyorsun peki 😂
Nasıl yani
Yani karşındakine hayır dedikçe, karşı tarafın sana cevabı ne oluyor 🤔
İnatlasiyor
Hımmm demek hayır dedikçe insan daha çok bileniyor 😂
Hım yani anladım demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?