1 haftadır kendimi çok kötü hissediyorum böyle hisseden var mı?

Böyle sanki uzun zamandır evden ailem den arkadaşlarım uzaktayım yeni eve gelmişim gibi tuhaf hissediyorum bilmiyorum anlatabildim mi o duyguyu yaşıyor musunuz sizde bilmiyorum ama ben şehir dışına çıkıp eve tekrar geldiğim de çok tuhaf hissediyorum hayal dünyasında yaşıyor gibi
1 haftadır kendimi çok kötü hissediyorum böyle hisseden var mı?
Cevapla