Son zamanlarda kendimi hiç iyi hissetmiyorum sizdede oluyor mu?

Kafayı yemis gibi hissediyorum her dakika başı ağlıyorum kalbime vuruyor üzüntüm kalbim sıkışıyor daralıyor tansiyonum yükseliyor başım dönüyor panik atak geçiriyorum eskiden olsa böyle olmazdım üzüntüm vücuduma vurmazdı ama bu sefer işler değişti artık yaşamak için bir sebep kalmadı gibi hissediyorum kendimi eskiden olsa kalbime vurmazdı şimdi kalbime vuruyor gözlerim kararıyor aynı zamanda bipolar bozuklukda yaşıyorum yaşadıklarım bazı şeyler beni benden alıyor içim acıyor ayağa kalkamıyorum sizdede mi böyle? Psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum aynı zamanda ruhsal ve fiziksel olarak sağlıksız her an ölücekmişim gibi hissediyorum ve günde 6 tane ilaç alıyorum ilaç içmediğim gün çok daha kötü oluyorum lütfen sizdede böyle olan şeyler var mı yalnız olmadığımı bilmek istiyorum sadece.
Son zamanlarda kendimi hiç iyi hissetmiyorum sizdede oluyor mu?
Cevapla