Son 1 haftadır hiçbir sebep olmamasına rağmen çok mutsuz hissediyorum?

Hayatımda her şey yolunda , bir derdim sıkıntım yok bu aralar ama durduk yere mutsuz hissediyorum. Eskiden kızlarla dışarı çıkmak kahve falan içmek isterdim şimdi istemiyorum. Dizi izlemeyi çok severdim dizi izlerken odaklanamıyorum.

Sonra gün içinde sürekli gülen güldüren enerji dolu biriydim şimdilerde ise içimden sadece ağlamak geliyor ve sebepsiz yere yalnız hissediyorum. Ne yediğimden keyif alıyorum ne de günlük hayatımdan.

Ne yapsam biraz düzelirim? Ve neden hiçbir sebep yokken böyle hissediyorum :(

(Uzun oldu biraz sıktıysam kusura bakmayın lütfen)

Son 1 haftadır hiçbir sebep olmamasına rağmen çok mutsuz hissediyorum?
Cevapla