1 haftadır aşırı içime kapandım. Ne yapsam bu ölü toprağını atarım üstümden?

Selamm🥳🥳

1 haftadan belki daha az belki daha fazla içime kapandım ben yeni farkına varıyorum emin değilim, kimseyle görüşmek istemiyorum çevrem ısrar etse bile gitmek istemiyorsam bahane bulurdum eskiden, şimdi direkt istemiyorum diyip kestirip atıyorum. İki kız arkadaşımında bu şekilde kalbini kırdım, "seninle vakit geçirmek istemiyorum, neyini anlamıyorsun, kıt mısın" şeklinde cümleler kullandım aslında vakit geçirmeyi sevdiğim insanlar niye böyle bişey söyledim onuda bilmiyorum. En son 10gün kadar önce doğum günümde gülüp eğlendim hatta uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla bile beraberdik, o günden sonra ne oldu bilmiyorum eğlenmiyorum, mutlu değilim, hiç bişey yapmak istemiyorum saçma sapan bişey olmuşum gibi özüme dönmek istiyorum ama nasıl yaparım kendimi nerde bulurum onuda bilmiyorum.

Bunuda dinleyip duruyorum olmayan aşkımın ızdırabı gibi ama dinlemek iyi geliyor

Güncellemeler
+1 yıl
Son günlerde iş arkadaşlarım neyin var diyip sorguluyor yok bişey diyorum ama gerçekten bana göre bişey yok, onlara göre normalde böyle değilmişim ne yapmamı bekliyorlar anlamıyorum
1 haftadır aşırı içime kapandım. Ne yapsam bu ölü toprağını atarım üstümden?
Cevapla