Biri size kötülük yaparsa ona nasıl karşılık verirsiniz ya da nasıl davranmak lazım?
İyilik yaparım.
Umursamam.
Kötülük yaparım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kısasa kısas demişimdir hep ama bazen gücümüzün yetmediği şeylerde olabilir hayatta , bana bu zamana kadar yapılmadı ama bir gün yapılırsa da olur da karşılık veremezsem nasıl sindiririm bilmiyorum. Sanırım gerçek olgunluk burada gizli.
nasıl ne konuda kötülük yapmasına bağlı normal kötülük yaparsa umursamam ama iftira atarsa bende onun bir açğını bulup yüzüne vururum ben onun gibi kötülük yapmam onu kötülüğünü yüzüne vururum
Kotuluguyle birakirim onu. Peygamber efendimiz cani biseye sikildiginda namaz kilarmis... Mevlanaysa öfkeye cahille münakaşaya ayip bakar. Ne gerek var ki. Kendine yakisani yapar herkes. Biz de kendimize yakisani yapalim yeter
Canım çok yandıysa iki kelime beddua ederim: "İmansız gitsin." Onun dışında takmam.
Cevap
18Cevap
Kötülükte nasıl kötülük ama?
Kaç şiddetinde bir kötülük?
yani seni üzebilecek bir şey mesela :)
Hayvanlara yapılan her kötülüğü kendime yapılmış sayarım.
Şerrimden korkun işte o zaman içimden nasıl bişey çıktığına inanamazsınız.. Tüm algılarım duyularım kapanıveriyor.. kardeşime bahçeye çıkarmayı unutma demiştim unutmuştu mesela ya da sallamadı o gün bilemem odasına kilitledim onu altına yap da anla hayvanı demiştim bir de :D
Kötülük yaparım. Ama bu yaptığım ona bir iyilik olacaktır çünkü ne yaptığının farkına varıp başkalarının zarar görmesini engellemek amacıyla ona ders veririm.
Ben önemsemem.. Sevmiyorsam önemseme, yok sayarım onu
Ama seviyorsam aynı sekilde canını yakmak isterim
benim için sevdiklerimi affetmek zor, sevmediklerimi affederm
kim olduğuna ve kötülük derecesine ve pişman olup olmadığına bağlı
Hangi biri ne yapiyo? O kişiyi sevme dereceme gore degişir yerı geldi umursamadım yerı geldi karsılık verdım yeri geldi utandırdım iyi davrandım
Iyilik yaparim bu da onun hatasini anlamasini saglar. Kotuluge karsilik kotuluk hic biseyi degistirmez hep ayni devam eder o sana sen ona.
Kotuluk yaparim tabikide yaptigi basina kar kalmaz -_-
Yapabilecegi en kötünşey ne olablr ki kendimi bozmam bırak o düşünsün. . tabi şahsıma yaptıysa sevdiklerimeyse acımam.
a dedım,
kotuluge kotuluk kın besletır
sen ıyılık yapkı hatasını gorsun ben boyle yaptım ama o hala ıyılık yapıyor desın
Ona iyi olurum anlamazsa iyi olurum yine anlamadi onu döverim ana yine iyi bir şekilde döverim ;)
insanları takmamak gibi bir huyum var umrumda olmaz
Sana taşla vurana sen ekmekle vurki hatasini anlasin
Susarım. İçime atarım. "O hata yaptı diye, bende hata yapmalıyım" diye birşey yapmam.
umrumda olmaz. Allahından bulsun lanet olası
Iyilik yaparım ama umursamam dedim :)
Kötülük yapmanın ötesinde kazıklarım
B knk kim ugrasir yahu kinci deilim zaten :/
bugun ıyı gunumdeyım hadi gene iyisin derim :)
bize tokat atana biz çiçek atarız ama mezarına.
Daha beterini yapmaya calisirim
İntikam yolu gözlerim
Iyilik yaparım
Mafederim onu
Umursamam.
Öldürürüm.
Sana inat tüm cevaplarım ölümlü :D :D
Umursamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar