İnsanın istemekte en zorlandığı şey vasatlik midir?

Herkes en iyisini hakkediyorsa en iyisi kimi hakkediyor

Belki de mutsuzlugumuzun sebebi hep kendi ortalama isteklerimiz olmaması orta halli vasat şeyleri kabul edemediğimizdendir

İnsanın istemekte en zorlandığı şey vasatlik midir?
Cevapla