AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Valla Bravo çok doğru söylüyorsun yürü be kızım arkandayız
İşin kötüsü Kadınların yakişikli algısı yakişikli değil
Olması gereken abartı göremedim kulakları tıka
Güzel bir sitem ve isteklerinizi söylemişsiniz, haklısınız da...
Saygi duyuyorum dusuncelerinize sadece.
Mutlu günler.
Ćevrendeki insanlara söyle bize neden kızıyorsun ))
Zengin ve yakışıklı 🙄öyle birini bulursan banada haber et.
İyilerin şansı yok bacım
Aynen onu görüyorum artık.
Kendileri oyle olmadiklari icin hakaret ediyor
Aynen neymiş karaktere hiç bakmazmışız. Affedersin de ben evlenince onun karakterini mi yemeğe katıp yiyeceğim. Aç mı kalayım ileride hele de bu ekonomide. Kızılcık şerbeti dizisinde nursema umutun maddi durumunu umursamadı. Ne oldu en sonunda yine o kız yıprandı. Kuzenim de öyle. Evlendiği adamın parasını pulunu umursamadı. Düğün bile yapmadı. Gelinlik bile alamadı kardeşinin gelinliğini giydi. Noldu hani seviyorlardı hani karakteri iyiydi. Hem dayak yedi hemde ilaç kullanıyormuş. Çocukta yapmadı. Kız senelerce çalışmak zorunda kaldı. Aşk karın doyurmaz ister paragöz desinler ister hakaret. Ben ne görürsem duyarsam neye şahit olursam onu bilirim.
Aşk karın doyurmuyor abi.
Aynen kardesim sen mantikli olani dusunuyosun
En azından dürüstçe yüksek beklentileriniz olduğunu kabul ediyorsunuz bu da birşeydir. Umarım aradığınıza kavuşursunuz.
Belki de zannettiğin kadar iyi değilsindir :D
Belki de henüz keşfedilmedim.
Gizliden sorarsan biraz zor keşfedilirsin :D Ama bana ve kendine bir iyilik yapıp iletişim kurmayı tercih edersen birbirimizi daha güzel anlayıp daha iyi laf sokabiliriz :D
😂😂Bugün laf sokma kotam doldu. Yoruldum. Çirkef bitmiyor ki. Biri bitiyor diğeri başlıyor.
Olabilir, bana yazsana, merak ettim seni. Aşırı özgüvenlisin.
herkes en iyisini hak ediyor. kime sorsak herkes herseyin en iyisini hak ediyor. kimse kendini dev aynasinda gormesin.
Sen bi kedi al o sana yeter Erkeklerin zamanını çalma 🫥
"Herşeyin en iyisini hak etmek"
Herşeyin en iyisinin bundan haberi var mı : )
Eğer senin maddi gücün yerinde değilse sen kimsin ki maddi gücü yerinde bir adam istiyorsun derim bir kıza
Yerinde ki istiyorum.
Eğer yerindeyse öyle bir istemen normal sıkıntı yok ve senin de mesleğin olmalı ki birisinin parası için evlenmiş olmayasın çünkü bahsettiğin türden çok kız var Bi farkın kalmıyor
Biliyorum
Doktorum aylık maaşimda Türkiye standartlarının üstünde ama sizin gibi kadınlarada ben bakmam menfaat düşkünü insanlara yarın ne getirir bilinmez güzelliğine fazla güvenme yaslanıp gidiyoruz boşuna dememisler iyi günde kötü günde sağlıkta diye dolayısı ile lütfen kendinizi bell edinde yanlışıkla denk gelmeyelim
Doktorsun diye sana bakacağımı mı zannettin sırf paran var diye. Ben doktorların nasıl insanlar olduğunu biliyorum. Kızlar da zannetmesin doktorlar tvdeki gibiler. Ama değilsiniz. Öyle olduğunuzu zannettiğimi de sanmayın. Mesleğini okuduktan sonra gerisini okumaya tenezzül dahi etmedim. Mesleğinizi lütfen cumhurbaşkanı gibi yüceltmeyin. Çok komik oluyorsunuz 🤣🤣
Direk mesleğini yazıp ben böyleyim diyip mesleği ile övünen zavallılarsınız.
Siz ne iş yapıyorsunuz hani kriterleriniz yüksek ya ben yeri gelir asgari ücretle çalışan biri ilede evlenirim siz
Benim mesleğim seni ilgilendirmez. Çünkü ben mesleğim ile hava atmam. Değerini düşürmem diplomamın böyle konularda hava atarak. Kalite dediğin meslek ile hava attırmaz. Klasik tc erkeği.
Tvdeki gibi tâbi değilim bence siz. Çok fazla televizyon dizisi izliyorsunuz ve tvdeki hayatlara özeniyorsunuz gerçekler bunlar değil bacım
Hayır sen çok dizi izliyorsun o yüzden dedim. Çekilin ben dokturum der gibi doktorum demenden belli. Kendinle mukayese etme rica ediyorum. Gittikçe küçük düşürüyorsun doktorluğu. Daha fazla muhatap olmak istemiyorum sizinle. Hadi hadi.
Ama siz TV dizilerindeki hayatlara ozenirseniz mutsuz olursunuz 😌 tüm gün televizyon başında romantik komedi dizileri hayat bu değil hayat inişli çıkışlı yeri gelir kusurlu üzgünüm
Saygıdeğer hemcinslerim tabiki diğer kadınları tenzih ederim ama genel anlamda kadınlarımız bu şekilde evlilik düşünüyorsaniz aman iyi ve dikkat edin araştırın size gercekten değer versin birbirinizi menfaat olmadan sevin kollayin ve sakin tartışan ağırbaşlı bir kadın tercih edin saygılar
Okuduğunu anlama kapasiten düşük. Bu kafayla nasıl oldun diyeceğim de onu da ezberle kazanıyorsunuz. Sen o beynini benim soruma yorma. Git hastalarına ayır o beynini. Ben yorarım
Düşünsenize böyle biri ile evlisin ve kavga hayal ediyorum ve iyikde bekarım diyorum haftaya İtalya programı seminer yaşasın bekarlık 😊
Hani siz uysal ve çocuk gibi biriydiniz içinizden Kibariye çıktı 😅
Ya he he kesin öyledir. Off amma uzattın be abicim. Hadi yol al.
Bir kadına elit ve standartları yüksek bir kadına yakışmıyor daha elit ve havalı olun
Muhatabım değilsin.
Abicim mi tamam sustum ben 😅😅😅
Hem maddi gucu yerinde hem bakimli hemde yakisikli.. vav bulursan bekarlara da taktik ver
Bazen insanın kendine sorması gerek ben kimim ki bunları istiyorum.
Hiç böyle birinden ilgi görmediği isen böyle birini haketmiyorsun demek ki 😂
Eğer fakir bir aileden geliyor ve denginin üstünü istiyorsan haketmiyorsun.
Bunları dile getirirsen sadece antipatik olursun. Gerek yok. İstediğin özellikte biri çevrende yoksa, karşına çıkmıyorsa tepinmene, kudurmana gerek var mı? Anlamsız buldum veryansın etmeni
Sen bu eziklikle erkeklerin kölesi olmaya devam et. Sana bu yakışır bu kafa yapısı ile. Sana iyi erkek fazla gelir zaten
Okuduğunu anlamaktan acizsin 🤦🏻♀️ Haklısın iyi erkeği tabii ki sen bulursun bu zeka ve kaliteyle :D
Eğer bu dünyada fazla cüretkâr, fazla açık sözlüysen harcanmak ân meselesi
Sen zaten olması gerekeni üstünlük ya da maharet sanıyorsun. O işleri yapan beş parmağında beş marifet çok kadın var.
Ve değeri bilinmeyen.
Değer bilirim de bana denk gelmiyor öylesi. Demek ki değer vermeyeni seviyorsunuz. 😉
Düşünüyorsun da sonuç?
Hak veriyorum sana
aynısını erkek olana çevir benim isteklerimi dile geitmişsin
Zaten akıllı bir erkek de senin gibi biriyle hayatını birleştirmek ister
Akıllı bir insan olmadığın için böyle düşünmen gayet normal
Neden sataşıyorsun? Eline ne geçiyor? Düzgün bir yorum yaptım ben, beni tanımazsın bilmezsin etmezsin, sataşma niye?
Görüşünü oku önce
Akıllı bir erkek, senin gibi bir kadınla evlenmek ister demişim, ne var görüşümde?
Ay özür dilerim. Yemin ederim sinirle okumuşum. Çok affedersin. Özür dilerim vallahi. Kafam karışmış. Affettin mi
Sen yanlış anladın sanırım yazdığımı. Affedecek bir durum yok ortada, insanlık hali :)
Aynen yanlış okumuşum 😞
Bazı şahıslar, ki zaten gerçek yüzleri diğer görüşlerde ortaya çıktı. O kadar gerdi ki
Gereksiz şeyler için kendini germe, boş ver.
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim.
Çünkü zekadan yoksunsun..
Bu istediklerinin hepsini ben buldum hem de ikişer üçer tane tek farkımız zekamız:)
Bu arada sana gerçekleri söyledim diye bana alınıp sakın kızma ben sadece dürüst davrandım otur düşün neden sana bunu söyledim diye.
Zekan sosyal olduğu için ben daha meydana çıkmadım çünkü. Sahneyi ben devraldığımda izin dahi kalmayacak sadece bekle.
Sosyal bir hayatın olduğu için. *
Zeka sonradan ortaya çıkmaz. Doğuştandır. Kelimelerinle bile uzaktan seni okuyan sende o zeka var mı yok mu anlayabilir. Parlarsın. Hisseder… Ben senin istediğin kişileri bulup bir ömür geçirdim. Onun dışındakileri kabul etmedim sen gelsen ne farkeder gelmesen ne farkeder😂
Neyse başarılar😘
Ahaha benim yorumlarımı silmiş. Ezik.
Git onlar gibi ol kriterlerin de çok abartılı değil boş yapma burada
Hakettiğini nereden biliyorsun? Sana vahiy falan mı geldi?
Evet. Başka saçma sorun var mı
Böyle güzelim şöyle güzelim diyenler genellikle çirkin oluyor ben söyleyim😉🤣
Yemek temizlik benim elimden de geliyor sbhdhdhd. Yazdiklarin bulunmaz şeyler degilki. Siradan bir insansin yani ne bekliyorsun. dd
Kusura bakma ergenlerin cevabını umursamıyorum
Kriterlerin abartilcak kadar değil
Ben uğraşmıyorum kafam rahat
vay anasini hic mi kötü bir özelliğin yok😄
Bana gel, seni mutlu edimmm
Benim profilime bakın
Sen beni tarif etmişsin sanırım.
Şaka gibi beni anlatıyor
Hemen gel yarın evlenelim
Soruyu beğen.
Beğendim
Böylesini bulursan banada haber ver 😂😂
O zaman kimseyi dinleme yoluna bak
Ablamız kısaca çalışmam objeyim diyor
Paranın gözü kör olsun
maddi gucu ne olmali mesela
Evini geçindirebilecek karısını çocuklarını saçma sapan insanlara, yardım kuruluşlarına vs muhtaç etmeyecek. Erkek gibi erkek olacak.
daha detayli konusabilirmiyiz
Hak ettiğini düşündüğü şeyler: zengin yakısıklı adam. Bacı hicbi buku hak etmiyorsun. Zahmetsiz rahmetin peşine konuşuyorsunuz hepiniz
Senin gibi zavallı ezikler sadece kendi yerinde sayar. Senin gibiler kendine hiçbir şeyi layık görmediği için kocası tarafından hor görülüp eziklenir sadece. Ama senin gibilerin meziyeti bu. Köle muamelesi görmek ve köle olmak. Erkeklerin kuklasısınız. Ve hep öyle kalmaya devam edecekseniz. Asla güçlü bir kadın olamayacaksın asla sözünü bir erkeğe geçiremeyeceksin ve aşağılanacaksın. Çünkü senin gibilerin hak ettiği değer bu kadar
Umarım ezikliğin geçer de azcık kadın nasıl olunur öğrenirsin.
Zavallı
🙂 herşeyin en iyisine layık olacaksın emin ol..👌
soyleme
Evlenmek sacmalik
Yok abartilacak bişey yok bence
Haklısın
kendini kandır
Sen evde kalırsın
Maddi dediğin ne kadar mesela
ego da var yani
Erkekler de daha çok var. Yıllarca kadınların az şeyle yetinmesini sağlayıp kadınları aşağılayıp Kezban gibi hakaretler edip hemcinsinslerimi aşağılayıp kendiniz mükemmellik aradınız. Ne oldu karşı cinsten birinden doğru sözleri duyup yetersiz kimliğe sahip olduğunuzu duyunca gururun mu kırıldı. Siz tc erkeklerine biz kızlar çok fazlayız. Ve her şeyin en iyisini hak ediyoruz. Sizin aksinize. Çocukluktan beri regl olup her ay ağrıdan acıdan kıvranan biziz. Yemek, temizlik beklenen biziz, kaynanasının, görümcesinin, eltisinin her türlü laf sokmaları VS vs eziyetini çeken biziz, çocuk doğuranda ameliyat masasında ölüm riski olan biz. Doğumdan sonra ağrılı acılı şekilde ev işleri beklenen yine biz. Siz erkekler 2 gün yapsanız 3. gün isyan edip kavga edersiniz. Biz bu kadar cefa çekerken sizin özelliğiniz ne söylesene? Bu ego değil gerçekler. Her haltı siz isteyin ama biz istediğimiz gibi bir yaşam isteyince ego. * gidin.
Senin gibi erkekler hiçbir şeye layık değil. Ezik, kocasının sözünden çıkamayan, kendini köleliğe yakıştıran kadınlarla devam edin. Hadi yallah yallah
Ben değerlerimin gayet farkında bir kadınım ve ne kadar özelliğim varsa o kadar da isteğim var. Kimse beni isteklerim yüzünden ego ile yargılayamaz. Özellikle sizler. Hakkınız haddiniz değil. Okey?
eklemeyi unutmuş , çenebaz susmaz hadsiz seviyesiz önyargılı ve vasıfsın bir tipsin
ego var yazdım ki bu her insanın içinde bulunan bir durum ama senin yazdıklarından anladığım kadarıyla sen bir ömür yalnız kalmayı hak ediyorsun, çünkü evleneceğin kişiyi hayattan bezdirecek bir denge problemin var, hadi şimdi sana bol ağlamalar
Özelliklerini yazmaya gerek yoktu. Birde şey yazsaydın bizi ezen, kudurtan diye ne dersin 😉😉
Ağlamalarmış🤣🤣ben anca bu yazdıklarına gülerim. Beni ezik bildiğin kızlarla karıştırma. Çünkü kudurmanı büyük bir zevkle izliyorum
yok asla kudurmadım, kuduran sadece ego yazısına satırlarca asalak gibi yazan biri.
hatta kendi kendine sinirlenen, bunları emojilerle kapatmaya çalışan zavallı bir canlı.
ben geçmişim hakkında kimseyle konuşmam ki senin söylediklerine cevap vereyim, çünkü hepsi sende olmayan kalite ve nezakete sahipti
şimdi gerçeklere dön ve acaba ben neden yalnız kaldım ki neden kendimi dev aynasında görüyorum ki ben nerede hata yaptım soruları sor, sonrada zavallılar gibi yastığına sarıl ağla
Ben bir erkek için kılımı bile kıpırdatmam hele de senin gibi ezikler için
kimin ezik olduğu , kimin neresini ne için hareket ettiği ortada, soruyu açıktan soramayacak kadar zavallısın, işine gelmeyince de hakaret, mahalle gülü
Ya he he kesin öyledir
Boş konuşmuş
Karı peşinde koşan cigoloların lafını umursamıyorum