Her şeyin en iyisini hak ediyorum ama kriterlerimi söyleyince hakarete uğruyorum. Abartıyor muyum?

Elimden her iş geliyor. Yemek, temizlik vs. tamir işi bile yapıyorum ufak tefek. Bakımlı bir kadınım. Güzelim. Boyum posum bile yerinde. Arzulu bir kadınım. Hem evleneceğim adamı hemde kendimi yatakta mutlu etmek için uğraşacak biriyim. Yani aile bağlarına da bağlı bir insanım. Çocuk gibi de olurum kadın gibi de. Uyumlu bir insanım. Ama niye istediğim kriterlerde birini bulamıyorum. Erkeğin en fazla ne gibi özellikleri var ki her şeyi kadından bekleyip birde bizim isteklerimizi aşağılıyorlar. İlla yabancı bir erkekle mi evleneyim sizlerin ruslarla evlenmek istediği gibi. Maddi gücü yerinde, bakımlı ve yakışıklı birini arıyorum. Hak ettiğimi de düşünüyorum. Kimse laf ebeliği yapmasın. Erkeğe yapmadığını bırakmayan kadınlar el üstünde tutuluyor. Onlar gibi mi olalım illa. Çevrenizdeki kadınları fark edemiyor musunuz

Her şeyin en iyisini hak ediyorum ama kriterlerimi söyleyince hakarete uğruyorum. Abartıyor muyum?
Cevapla