❤En son ne zaman kendinle başbaşa kalıp kalbinin yaşadığını hissettin?

Günaydınnn.. ☕
Günaydınnn.. ☕

Kendini bildin bileli devamlı başkalarını düşünmek oldu, herkesten önce onları düşündün... peki sonuç ne oldu? Kendi öz değerin yerler altında!.. Ezen ezene... herşeye tahammül ede ede kendi öz sağlığın ne durumda? Herşeyin bir sınırı olduğu gibi her insanında canı var. Ve tabi bunu sadece biz değiştirebiliriz. Herşeyi üstlenmeden kendini bir nebze olsun şımartmayı, kendine iyilik yapmayı unutma güzel kalplim..❤

#Kendinişımart #kendineiyidavran #güzelbirgüngeçirmendileğiyle..

❤En son ne zaman kendinle başbaşa kalıp kalbinin yaşadığını hissettin?
Cevapla