Çünkü ben bazen bitmeyen bir suçluluk denizinde yüzüyormuşum gibi hissediyorum da. İşkenceye çevirmemeye çalışıyorum ama,
Ya kedime hak ettiği bakımı sağlayamıyor, hak ettiği kadar vakit ayıramıyorsam,
Ya gündelik dertlere dalıp sevdiklerimi ihmal ediyorsam...
Bitmeyen bir yetersizlik döngüsünde gibiyim sanki.
Bugün sevdiğim birini kaybettim. İleri yaştaydı, zaten bekleniyordu ama yine üşüştü işte aklıma, son ana yaklaşıldığında yanında olsam da sağlığında hak ettiği kadar yanında mıydım diye.
İyi ki doğurma ihtimalim yok ya. Bir de çocuk yapsam hepten manyak olurdum bence.
Tek manyak ben miyim, sizin de aranızda bu loop'u yaşayan var mı merak ettim.
Böyle işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sorgulamam. çünkü bir insanı seviyorsam arkadaş dost olarak zaten ona çoktan güvenmişim demektir şüpheye düşmem
Her şeyin sorumluluğunu alamazsın. Bazı şeyleri akışına, gidişine bırakmak zorundasın... Kendini başkalarına adamak, onlarla ilgili taşıyabileceğinden fazla sorumluluk üstlenmen gerekmiyor. Senin bir hayatın var, yoksa da olmalı. Başkaları için yaşamak, kendi kendinin kul hakkına girmen demek olur. Yapamadığın, yetişemediğin, uzanamadığın şeyler için suçluluk duymaktan vazgeç...
Ya işte vazgeçebileceğimi sanmıyorum, yorucu olduğunu ve bu duyguyu yönetmeyi öğrenmem gerektiğini biliyorum da, ama başka insanlar da böyle hissediyor mu merak ettim. Bir de ne sorduğumu bir tek sen tam olarak okumuşsun, teşekkür ederi im.
Rica ederim. Yapmamız gereken, sorunun detayını tam okumak değil mi zaten? Terapi desteği alabilirsin.
Sağlık olsun liza, yapacak bir şey yok bu döngüyü yaşaman birlikte olacağın kişiyi doğru seçememenden kaynaklı. Sana ve sınırlarına saygı gösterecek eğitimli birini bulabilirsen bu döngüden çıkarsın.