Herkese icimizden geçenleri söylemeli miyiz. Hatta soyleyecegimiz sey karşımızdaki kişiyi kıracak olsa bile. ?

İş yerinden arkadaşlarınız, bir akrabanız veya kuzeniniz olabilir bu kişi. Ona onu bozacak bir laf etmek geliyor diyelim içinizden kendinizi tutuyor musunuz? Bu durumla nasıl baş ediyorsunuz? Biri bir şeyi geç anladığında sinirleniyorum o kişiye karşı sabrımı yitiriyorum bir süre sonra. Ama kalp kırmak kötü hissettiriyor ve bunun yaninda yüz yüze de bakacağimiz için bu durum kötü olur. Acaba içimden geçenleri direkt herkese söylesem daha mı rahat hissederim diye düşünüyorum.

Herkese icimizden geçenleri söylemeli miyiz. Hatta soyleyecegimiz sey karşımızdaki kişiyi kıracak olsa bile. ?
Cevapla