Birinden hoslandığımızı başkasına anlatmakla kötü mü yapıyoruz?

KS ye yazdım da bi ara biseyler kötü mı yaptım iyi mı yaptım hala düşünüyorum

Birinden hoslandığımızı başkasına anlatmakla kötü mü yapıyoruz?
Cevapla