Uzun süre karanlığa bakarsanız, karanlık da sizin içinize bakmaya başlar?

Öyle ya;

Hepimiz en başta içimizde çeşit çeşit renk barındırıyoruz ve saflık ve güzellik ve iyilik..

Sonra dünya denen bu yerde karanlık insanlara baka baka, çirkinliğe, kötülüğe, hileye maruz kala kala içimizde büyüttüğümüz en güzel şeyler yitirip gidiyoruz (ne mutlu muhafaza edebilene)

Bu karanlık döngünün mimarı kim aceba, ilk kim başlattı bu hırsızlığı? çok merak ediyorum..

Bence bir insana yapılabilecek en büyük kötülük bu sözünü ettiğim, en büyük hırsızlık bu...

Siz ne düşünüyorsunuz?

Uzun süre karanlığa bakarsanız, karanlık da sizin içinize bakmaya başlar?
Cevapla