Öyle ya;
Hepimiz en başta içimizde çeşit çeşit renk barındırıyoruz ve saflık ve güzellik ve iyilik..
Sonra dünya denen bu yerde karanlık insanlara baka baka, çirkinliğe, kötülüğe, hileye maruz kala kala içimizde büyüttüğümüz en güzel şeyler yitirip gidiyoruz (ne mutlu muhafaza edebilene)
Bu karanlık döngünün mimarı kim aceba, ilk kim başlattı bu hırsızlığı? çok merak ediyorum..
Bence bir insana yapılabilecek en büyük kötülük bu sözünü ettiğim, en büyük hırsızlık bu...
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayatını rengarenk etmek insanın kendi elindedir, yaptığı tercihlerdir, aldığı kararlardır. Kimse hayata rengarenk ya da karanlıkla başlamıyor, bir ressamın resim kağıdı beyazdır onu rengarenk yapmak ya da karanlığa boğmak kendi elindedir.
Ban kalırsa İnsan içinde birbir türlü renk barındırarak başlıyor ve dediğim gibi bu karanlığa maruz kala kala kaybediyor hepsini.
Ben tam tersini düşünüyorum, insan bembeyaz bir kağıtta başlıyor. Hayatı tanıdıkça ve yeni olayları keşfettikçe renkleniyor, bir insan ne kadar hayat dolu ve araştırıp öğreniyorsa o kadar renklidir.
Friedrich nietzsche saygıyla 🙏
💐💐
Ne diyon be değişik
Şimdi şöyle DEĞİŞİK!
Minik kafanın alamayacağı şeyler bunlar hadi sen git 😊hadi evladım hadi..
Ne bu sinir a. mina koyyim saka yapalım dedik cocuk gibi tavir yapma
Varsa eğer edebini takın zira yazdığın o sözcükler sahibine aittir.
Mizah dediğinin de bir kalitesi olur ya hani böyrl zekayı yansıtır falan, 🤷♀️..
Yav he he ergenlik yap sonrada edep dersi vermeye kalk yallah avam seni
Yazdığını okuyanlar ergenliğin kimde olduğunu açıkça görecektir 😊
Yani yazdıklarından o kadar kalitesizlik akıyor ki.
Zorlasan 2 3 tane mantıklı kaliteli cümle kurabilir misin ki aceba 😏
Rezil etme kendini
Diyorsun😅
Üslupsuz davranan sensin..
Üslupsuz davranan sensin..
Bak bu cümlede gelişme var, olacak olacak 😊
Bak bak bak 😊
Gündüz her yerdesiniz,
Gece kafamın içi susmuyor şurada medeni insanlarla medeni konu tartışmak istiyorum
Gece de her yerdesiniz.
Bıktım "ger çek ten" bıktım. Bitmiyorsunuz.
Ben bişey yapmadım ki takıldım binbir laf işittim
Sana patladım gibi oldu evet
Ama şurada üzgünüz yani insnalara rahatca üzüntüsünü yaşatın ya
Yasını tutmaya devam et melanko
Olur, sende İnsnalara saçma sapan sataşma ve arada bir iki kitap karıştır, sözlük edin faydasını göreceksin 👋
Sen ne biliyosun benim kitap okumadığımı hı, cevriye? 🤔
"Ne bu sinir a. mina koyyim saka"
"Yav he he "
"hı, cevriye?"
...
E belli ediyorsun 😅. Bak benden tavsiye sokak ağzı seni bir yere kadar götürür, sonrası zor 😏
Merak ediyosan o kitabı kapağına göre yargılama, aç oku kim bilir neler vardır içinde 😏
Nadir de olsa kapağından daha kalitesiz içeriğe sahip ürünler de çıkmıyor değil karşımıza 😏
Allah'ın anadolulusu sen ne anlarsın ilimden bilimden
Bide edebiyat parçalıyo bana
Gördün mü bak 😏 tavsiyemi dinlesen verecek daha kaliteli bir cevabın olurdu 😅
Sınırlı sayıda sözcük bilgisi vs böyle sıkıntılar doğurabiliyor tabi, 😏
Hehehehehe ama kalitesiz diyosun bilmem ne diyosun ne demeliyim😏
Dediklerimin altını doldurma 😅 kanıtlar nitelikte cevap yazıyorsun
Ne yapaydım atsız gibi şiirler methiyeler mi dizeydim şu "kibarlığına" karşılık😂
Neyse nihayete erdirelim fazla uzattık..
Ama çok rica edeceğim klavye zorbalığı yapma, gerçekten iğreti. O küfürlü ifadeler olmadan da kendini anlatabilirsin. Bende ona göre cevap veririm. Bunlara Gerek yok gerçekten
Ne zorbalığı be naptım takıldım azıcık hem eğlendik ben çok gıldüm😂
Ne yapaydım atsız gibi şiirler methiyeler mi dizeydim şu "kibarlığına" karşılık
Öyle yapsaydın ya 😊
O zaman utandırırdın
Şiirde yazarım hatta bir kadın için 70 sayfalık bir kitapta yazmışlığım var inanmayacaksın ama :) yeterki karşımdakinin gözlerine baktığımda büyü tesiri yaşıyım😊
Ne zorbalığı be naptım takıldım azıcık hem eğlendik ben çok gıldüm
😅Ne mutlu
Bende artık rahatça uyuyabilirim içimi döktüm, iyi oldu günün stresi kızgınlığı aktı gitti 😅
Hahahaha öyleyse sevindim😂 takipleşelim mi? 😅
Teşekkürler burada noktalayalım
İyi geceler ANADOLULU 😉😀
Hahahah kırma beni be 😂😂😂
La 😡😡😡