Asosyallikten nasıl kurtulabilirim çok çabalıyorum ama olmuyor?

İstanbul'da yaşıyorum günümün 12-13 saati iş yola gidiyor bi pazar günüm var 1-2 tane arkadaşim var biriyle 3-4 ayda bir diğeriyle 20 günde bir anca görüşüyorum işyeri ağır tempolu bir iş çok yoruyor ortamıda kötü hep erkek var ve bana çok uzak oturuyorlar ben bahçelievlerde onlar ümraniyede zaten pek onlarlada takılmak istemiyorum kader mi bu hiç sosyal olamamak belli bi zamandan sonra psikolojimi bozmaya başladı eskiden böyle değildi bu

Asosyallikten nasıl kurtulabilirim çok çabalıyorum ama olmuyor?
Cevapla