Hayır.
Evet
Sinirlenmişimdir haklıymışım öyle dağıtmışımdır
Evet çok kötüyüm aklıma geldikçe üzülüyorum çünkü pişmanım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sakin biriyim
Cevap
16Cevap
Hayır olmadım olmam da. yani ben bir karar alırken zaten uzun süre düşünmüşüm demektir ve soğuk kanlı olmaya çalışırım karar almadan önce
Yaşadım ama pişman olmadım. Beni uzun zamandır zorbalamaya çalışanları pert etmiştim 😁
Mutlaka olmuştur. O yüzden artık fevri davranmamaya çalışıyorum.
Pişman olman o an gerekiyormuş yaşanmıştır ne yaşanmışsa
Oldum bir kıza fazla yakınlaştım biraz ileri gittim kız da istiyordu aslında ama sonra pişman oldum evli değildik sonuçta
Cinnet geçirdiğimi bilirim kaç defa. Tabiki sonra pişman olduklarım oldu ama oluyor işte
Delilikten kastın nedir :D
Pişman olmadım olacagım şeyi yapmam
Her zaman eminim senin var mı peki 🤔
Evet ve ben hassas bir kişi olarak 1yıl boyunca her akla gelişinde ağladım çok çok ağladım yalvardım ağladım 1yıl... Şimdi aklıma bir gelse yine dayanamam.
Birde tamamen haklı karşılıklı atışma oldu ki onu da boş ver gitsin hem dolu versen de boş versen de boşa geçiyor zaten dünya...
evet çok sinirlendiğimde
Hayır o kadar çok değil
Cokkk neler yapmaim ki
Dusundum düsundüm galiba birsey bulamadim
Yaşadım pişman olmadım Allah biliyor tan ella vardı
hayır pişmanlığım yok
Hayır olmadı
Cokkkkkkkkkkkk
Deliyim
Hep delilik olunca no problem
Birçok sefer
Aklım daha yapamadıklarımda xslmjksmxj
İlk başta oldum ama sonra normal karşıladım
Oldu tabi
Olmadi
Olduu
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar